Mic dejun cu pepene galben şi fructe goji

Am găsit o metodă să împreunez mixul meu de cereale integrale, seminţe şi fructe uscate cu proaspătul şi parfumatul pepene galben.  Rezultă un mic dejun aromat, plin de vitamine şi antioxidanţi. Pe încercate, n-o să regretaţi! 🙂

Mixul conţine:

  • fulgi de ovăz moi
  • seminţe de chia
  • seminţe de in măcinate
  • miez de seminţe de floarea soarelui
  • fructe goji
  • scorţişoară

Cumpăr cele de mai sus separat, le amestec într-un vas mare şi apoi le pun în borcane cu capac şi în felul ăsta le am pregătite în dulap pentru micul dejun zilnic. În mod obişnuit le amestec cu iaurt, lapte normal sau cu lapte de soia în zilele de post.

De data asta însă, le-am amestecat cu bucăţele de pepene galben. Le-am lăsat vreo 15 minute pentru ca sucul pepenelui să hidrateze puţin fulgii de ovăz şi seminţele de chia şi le-am mâncat cu poftă. Asta-i tot! 🙂

Poftă bună!

Leave a Reply

