Supă rece de castraveţi cu iaurt

Guest post by Iuliana

Supa de castraveţi cu iaurt am descoperit-o destul de recent şi îmi place în mod deosebit pentru că e uşoară şi răcoroasă, dar mai ales pentru că mă scoate din impas când nu am nimic pregătit şi nici n-am chef să aprind aragazul, ştiţi voi cum se întâmplă 😉 Deşi o putem face oricând în timpul anului, e de preferat să o facem vara sau toamna, cu castraveţi de grădină, româneşti, pentru că au o aromă mult mai plăcută decât castraveţii de seră. 

Ingrediente pentru 2 porţii:

  • 200 g de iaurt gras (de preferat iaurt grecesc pentru că nu are zer)
  • 4 castraveţi mici
  • 100 ml de apă
  • 1 ceapă verde (sau 1/2 de ceapă uscată mică, dacă a trecut sezonul)
  • 1 lingură de ulei de măsline
  • mărar tocat după gust
  • sare/piper

Castraveţii se curăţă de coajă şi se taie rondele. Ceapa se spală, se curăţă şi se taie solzişori. Punem toate ingredientele în vasul pentru blender, le pasăm bine-bine şi supa e gata.

E de preferat să stea măcar 1-2 ore la frigider înainte de servire. Va fi şi mai bună după ce aromele se vor împrieteni. Este excelentă cu crutoane pregătite ca aici.

Poftă bună!

Iuliana

2 thoughts on “Supă rece de castraveţi cu iaurt

Leave a Reply

