O leapsa despre carti

cartiMult timp am refuzat sa onorez lepse. Insa anul nou m-a prins scriind si publicand… tocmai o leapsa care are ca subiect dorintele de realizat in noul an. Asa ca e adevarat proverbul “niciodata sa nu spui niciodata”.

Initial nu le intelegeam rostul. Acum nu imi mai pun problema asta. Le vad doar frumusetea care vine din a vorbi despre tine, si din farmecul unui anume gen de relationare. La urma urmei leapsa asta e ca si cum am sta de vorba intre noi si am incerca sa ne cunoastem mai bine, nu? 😉

Asa ca astazi o sa onorez a doua leapsa a anului, primita de la Iuliana, cu promisiunea ca nu voi publica tot anul doar lepse 🙂

1. Prima mea amintire cu mine citind

Vacanta mare, de vara, din clasa a noua de liceu. In vacanta aceea am petrecut timpul citind. Imi aduc aminte cum am citit foarte multe multe carti din biblioteca pe nerasuflate. Balzac, Dostoievski si Dumas sunt doar trei dintre numele autorilor cititi. Practic nu mai faceam altceva decat sa citesc cat e ziua de lunga si tare mi-a mai placut sa fac asta. Sunt momente in care mi-ar placea sa pot da timpul inapoi pentru o vara, atat ca sa mai pot citit asa cum am citit atunci 🙂

2. Prima carte pe care am citit-o si recitit-o

In general nu prea imi place sa recitesc cartile pe care deja le-am citit si asta din cauza ca sunt multe altele inca necitite si pe care mi-ar placea sa le citesc dar nu am timp.

3. O carte pe care fiecare copil ar trebui sa o citeasca

Cartile de povesti clasice. Insa e greu de ales doar una pentru ca lista e lunga…Cenusareasa, Alba ca zapada, Pinocchio, Amintiri din copilarie….

4. Locul meu preferat de citit

Acasa, in pat 😉

5. Accesorii obligatorii în timpul lecturii.

Ochelarii si cat mai multa lumina directa. In rest… liniste 🙂

6. Numarul carţilor de pe lista mea de lecturi viitoare.

Ehey… numarul lor e cam mare. S-au cam adunat in ultimii trei ani de cand am devenit mamica si timpul meu a devenit si el mai limitat. Sunt insa strangatoare si le adun fie in biblioteca, fie in memoria virtuala a HD-ului extern sau a e-book-ului. Candva le voi citi…

7. Ultima carte pe care am primit-o sau am cumparat-o

Ultima carte primita este adusa de Mos Craciun si face parte din seria “Delicii in bucatarie”- Idei pentru aranjarea mesei” Ce altceva putea sa primeasca un blogger culinar, nu? 😉

8. O carte care mi-a schimbat viata într-un fel

Nu pot spune ca mi-a schimbat viata insa pot spune ca m-am impresionat profund si m-a facut sa ma gandesc la faptul ca ar trebui sa fim multumiti cu putinul pe care il avem. Cartea se numeste “Visul lui Joy“.

9. O carte care-mi place, dar care pare să nu placă mai nimănui

Nu cred ca exista asa o carte. Chiar daca as nominaliza una sigura sigur s-ar  gasi cineva care sa spuna ca i-a placut. 😉

10. O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească

Nu stiu daca toata lumea pare s-o iubeasca dar e destul de celebra. Eu insa nu am fost deloc atrasa de ea. Este vorba despre  “Jocurile foamei“.

11. O carte care ma intimideaza

Parabolele lui Iisus“, scrisa de Andrei Plesu. Mi-am dorit cartea, am castigat-o la un concurs dar….inca nu ma simt pregatita sa o citesc. Da, ma intimideaza!

12. Trei dintre scriitorii mei preferati

Greu de ales doar trei dintre ei. Iau la intamplare deci ce imi vine acum in minte: Dostoievski, Balzac si mai nou Lisa See.

Cam astea ar fi intrebarile la care trebuia sa raspund.

Ce ziceti, Mihaela, Cristina, Simona, onorati si voi leapsa?

Daca sunteti in trecere pe aici, va place ideea si nu ati scris despre ea, sunteti invitatii mei sa o preluati 😉

3 thoughts on “O leapsa despre carti

Leave a Reply

