Sa-ti citesc o poveste

diana

Cum nu urmaresc emisiunile de stiri de pe micul ecran pentru mine o sursa de informatie ramane Facebook-ul si blogurile prietenilor. Asa am aflat de existenta unui frumos proiect de voluntariat despre care o sa va spun si voua astazi in ideea ca poate, ca si mine nu va uitati la stiri sau nu citit presa online.

Este vorba de un proiect adresat tot copiilor, ca si Semn Spre Carte, despre care v-am vorbit deja pe blog. De data asta initiatoare este Diana Dana Fericel, un medic roman plecat in Italia care, dupa 10 ani de munca ca si medic rezidet la Serviciul de Urgenta Italian si la Crucea Rosie, s-a intors in tara pentru a incepe proiectul pe care ea l-a numit “Sa-ti citesc o poveste“.

Este vorba despre un proiect pediatric de voluntariat care isi doreste”participarea voluntarilor de orice varsta in viata copiilor internati in sectiile spitalelor” si care consta in citirea de povesti copiilor din spitalele din Romania fie ca sunt bolnavi aflati la tratament, fie ca sunt abandonati in spitale de catre orice pesoana cu varste cuprinse intre 15 si 80 de ani.

Proiectul are si o pagina de Facebook de unde puteti afla mai multe amanunte si puteti fi tinuti la curent cu desfasurarea acestuia. Iar daca doriti sa va inscrieti in proiect tot acolo puteti gasi si un formular de inscriere pe care trebuie sa il completati, mentionand acest lucru, numele, prenumele, ocupatia, varsta, orasul de rezidenta, numarul de telefon si in ce perioada a zilei este disponibil pentru a citit celor mici o poveste. Ce inscrisi in tabel vor fi totusi selectati in functie de profesie, de preferat ar fi psihologi, asistenti medicali, medici, elevi sau studenti dar sunt bine veniti si “pensionari care se plictisesc singuri şi care pot citi o poveste cu Ilene Cosânzene şi Feţi Frumoşi, unor copii care încă, poate n-au auzit nici de Harap Alb al lui Creangă”, a mai adăugat Diana Dana Fericel pentru digi24.ro.

Lectura cartilor poate fi facuta fie din cartile deja existente provenite din donatii, fie aduse de acasa de catre cei ce vor sa le citeasca copiilor povesti iar actiunea va incepe in data de 27 ianuarie, la spitalul Municipal de Copii “Gavril Curteanu” din Oradea, orasul de suflet al Dianei dupa care va ajunge si in alte orase ale tarii. Tot pe pagina de Facebook a proiectului puteti gasi informatii despre persoanele coordonatoare ale proiectului din diferite orase ale tarii.

Cei care vor sa dea o mana de ajutor in proiect pot lua legatura cu acestia si trimitand un e-mail la adresa alaturidevoi2014@gmail.com.

Sursa: digi24.ro

6 thoughts on “Sa-ti citesc o poveste

  1. Stimabila doamna Diana Dana Fericel nu este medic de nici un fel . Si nici nu a fost vreodata . Este studenta la medicina anul 1 . Incercati sa fiti mai atenti cu ce scrieti . Exista o vorba din popor care spune ” si minciuna este vorba “

  2. Draga doamna, daca ati observat, la sfarsitul articolului am precizat sursa acestuia, adica digi24.ro.
    Daca in sursa este scris ca Diana Dana Fericel este “medic rezident roman” eu ce era sa scriu? Ca e studenta? Asta am citit, asta am scris 🙂
    Cred insa ca dincolo de aceasta eroare a mass media proiectul are valoarea lui binemeritata 🙂
    Pe mine de fapt putin ma intereseaza daca este medic sau student. Importanta era ideea si acesta a fost mesajul pe care am vrut sa il transmit mai departe.

  3. Ba conteaza ce este. Nu poti minti atatia oameni cum ca ai fi medic! Nu e greu sa scrieti un articol si sa cautati mai profund. O simpla cautare pe net si gaseati lista de la Facultate cu dna in cauza; Anul I, restanta la taxa, anul 2014! Nu poti sa te dai drept medic desi nu esti! E foarte urat!

    1. 🙂 Eu nu a scris un articol ci am preluat informatia dintr-un cotidian pe care l-am citat la sursa.
      Pe mine m-am interesat si am apreciat intitiativa doamnei, fie ea medic, fie ea rezident.
      Daca doriti sa va razboiti cu cineva nu cred ca e cazul sa o faceti aici pe blog.
      Indiferent care ar fi situatia “scolara” initiativa conteaza si e laudabila.Eu despre asta am scris si asta ma intereseaza.
      Nu altceva!

  4. Stimata doamna, nu este medic si cu atat mai putin rezident. Va rog, scrieti o informatie corecta. Este studenta. Nu stiti diferenta? Ca pana la terminarea facultatii studentii nu sunt numiti medici? Conteaza si situatia scolara. Una e sa fii medic cu adevarat si alta este sa pretinzi doar ca esti. Nu credeti ca din cauza aceasta nu mai este laudabila initiativa? Sunt atatia oameni cu initiative bune si nu se dau drept altcineva!!!!

    1. Eu am impresia ca nu ati citit articolul.
      Acesta inprimul rand se refera la o initiativa sociala, la un proiect. Subiectul nu este doamna in cauza.
      In al doilea rand, repet, informatia este preluata si am precizat sursa deci…cu alte cuvinte nu am de gand sa modific nimic din informatia PRELUATA. 🙂

Leave a Reply

