Destinatii de vacanta

sagrada familia

Am vazut zilele trecute la Kadia o leapsa draguta si simplu de facut care m-a dus cu gandul la vacanta asa ca mi-am permis si eu ca o preiau. In seara asta vorbim despre destinatii de calatorie sau mai bine spus ne facem planuri 😉

Intrebarile sunt doar patru la numar asa ca nu va fi o leapsa lunga si plictisitoare.

1.Ce locuri noi vreti sa vizitati in 2014?

Visez la multe locuri de vizitat anul asta insa nu stiu cate dintre visele mele s-ar putea realiza. Insa imi permit macar sa visez,nu? Stiu ca nu sunt vise mari, ca poate sunt banale pentru unii insa mi-ar placea sa vizitez: Venezia, Parisul, Barcelona 😉

2. Ce locuri noi va simtit sau chiar sunteti obligat sa vizitati in 2014?

E greu sa spui ca te simti obligat sa vizitezi un loc nou sau chiar vechi dar asa e intrebarea deci sunt …obligata sa raspund. Nu cred, deocamdata, ca voi fi obligata sa vizitez locuri noi. Eventual locuri in care am mai fost. As trece aici pe lista litoralul romanesc. Nu pot spune ca am fost prin toate statiunile de la malul marii deci as putea sa-l consider a fi un loc nou. De ce obligata? Pentru ca vreau sa imi duc copilul sa vada marea insa eu mi-as dori sa il duc la malul altei mari de care ma leaga amintiri placute dar anul acesta.din pacate, nu este posibil sa facem aceasta excursie.

3. Ce locuri in care ati mai fost aveti pe lista de vacanta?

Locurile in care am mai fost si mi-as dori sa mai merg oricand sunt manastirile de pe langa noi, din nordul Moldovei, pe care o partea le-am revizitat anul trecut insa oricand le am pe lista.

4. Daca ar fi sa recomandati cuiva o destinatie de vacanta externa si una interna(relative la locul unde aveti rezidenta principala), care ar fi acelea?

Ca si loc de vacanta interna as recomanda tot zona superbelor manastiri din nordul Moldovei: Sucevita, Putna, Voronet, Agapia, Varatec…

Loc de vacanta extern? Mmm, nu prea am fost eu prin multe locuri in strainatate dar as recomanda oricui va daca, daca poate, macar o singura data Roma si Vaticanul 😉

Cam astea ar fi intrebarile si raspunsurile din leapsa calatoare. As fi curioasa sa stiu ce planuri de vacanta aveti si voi: Iuliana, Antoaneta, Mihaela, Anca si oricine ar avea placerea sa raspunda la ele 🙂

sursa foto: barcelonaturisme.com

3 thoughts on “Destinatii de vacanta

Leave a Reply

