Jurnal de femeie simpla (2)

jurnalAstazi… sambata, 08 februarie

Afara…e inca frig si plin de zapada dar e iarna si e normal sa fie asa 🙂

Am invatat…multe lucruri noi referitoare la blogging

Ma gandesc…la ce surpriza sa ii fac sotului meu de ziua lui

Astept… sa vina totusi primavara 😉

Sunt recunoscatoare… pentru caldura de care ne putem bucura in casa

Ce muzica ascult acum…ca de obicei scriu cand ceilalti dormi si deci nu pot asculta nimic

Ce filme am vazut… “Alvin si veveritele 2”

Ce carte citesc zilele astea… tot o carte de bucate pe care mi-am comandat-o zilele trecute: “Cartea regala de bucate

Un citat pe saptamana… “Nu voi fi un om obisnuit pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar” (Peter O’Toole)

Fotografia zilei…

carte_bucate_ianuarie
Cartea de bucate a lunii ianuarie

Planuri pentru saptamana viitoare…sa scriu pe bloguri si sa fac un tort deosebit pentru a sarbatori ziua sotului meu

One thought on “Jurnal de femeie simpla (2)

Leave a Reply

