Jurnal de femeie simpla (3)

jurnalAstazi… sambata, 15  februarie

Afara…e inca frig, ceata si inca plin de zapada

Am invatat…ca uneori e bine sa pui interesul tau inaintea altora.Suna egoist?

Ma gandesc…la ce tort sa fac astazi

Astept… sa se trezeasca baietii mei si sa ne apucam de treaba 😉

Sunt recunoscatoare… pentru tot ce mi-au dat parintii mei

Ce muzica ascult acum…ca de obicei scriu cand ceilalti dormi si deci se aude doar respiratia lor si zgomotul facut de laptop

Ce filme am vazut… nu prea ama vut acces la televizor. Copilul meu a descoperit dvd player-ul si am vazut doar desene animate cu trenuri, masini si strumfi :))

Ce carte citesc zilele astea… i-am facut sotului meu cadou “Splendida cetate a celor 1000 de sori” si … m-am apucat eu sa o citesc.

Un citat pe saptamana

“Cum te iubesc? Să-ncerc o-nşiruire.
Adânc şi larg şi-nalt, atât cât poate
Atinge al meu suflet când străbate
Spre graţie, spre tot, spre nesfârşire.”

restul versurilor din sonetul 43 scris de  Elizabeth Barett Browning, il gasiti aici.

Fotografia zilei… inimioare de biscuiti cu ciocolata si capsuni

biscuiti cu ciocolata

Planuri pentru saptamana viitoare… mi-as dori sa termin de citit cartea lui Hosseini Khaled

Weekend placut sa aveti!

One thought on “Jurnal de femeie simpla (3)

Leave a Reply

