Manichiuri moderne

nail artsStateam zilele astea de vorba cu o prietena despre moda, despre ce se mai poarta, ce mai e nou. Recunosc ca eu, de cand stau acasa cu cel mic sunt un pic ramasa in urma cu noutatile din zona fashion dar recuperez facand vizite virtuale si tragand cu ochiul la ce mai ofera spre vanzare marile magazine online de profil.

Cand vorbesc despre moda, sa stiti ca nu ma refer doar la ce se mai poarta in materie de incaltaminte, imbracaminte sau accesorii ci si la ce mai e nou in materie de manichiura. Ei, da ca si aici tot moda e. Vremea vechilor unghii date cu un lac de unghii alb si “subliniate” cu ceva carmin rosu a cam trecut.

Unghiile, imi spunea prietena mea, sunt ca “o carte de vizita si o reflectare a starii emotionale”. Pana cum nu m-am gandit la asta dar cred ca prietena mea are dreptate. Sunt o carte de vizita, cu siguranta. Cand dai mana cu cineva, cand semnezi bonul de la cumparaturi sau contractul de credit de la banca, cand iti bei cafeaua sau mananci prajitura la cofetarie, mainile tale ies in evidenta si devin cartea ta de vizita.

Exprima ele o reflectare a starii tale emotionale? Zic ca da raportandu-ma la mine insami. Sunt zile in care imi place sa folosesc un lac de unghii simplu, alb, crem sau nude (culoarea pielii). Cred ca in acele momente incerc sa… trec neobservata. Cand insa ma simt “dinamica”, plina de viata si cu dorinta de a iesi in evidenta, folosesc un lac de unghhii intr-o culoare mai intesa, rosu sau grena, mai rar insa negru care nu imi place dar am vazut ca se poarta.

Daca nu stiati, pe unghii se poate si picta, pentru aceasta folosidu-se printre altele, geluri colorate care pun in valoare manichiura prin finisarea perfecta si rezistenta lor in timp.

Ce altceva mai e in trend in ultimul timp? Tatuajele, care se pot aplica atat pe unghiile false cat si pe cele naturale si se dezlipesc foarte usor cu ajutorul apei. Luna asta, cum e luna iubirii ar merge de minune niste tatuaje ca cel din imaginea de mai jos.tatuaj unghii

Iar ce mi-ar placea mie sa am acasa si sa folosesc este acest kit  “Easy start”, cu gel pentru incepatori pe care l-am vazut pe site la tienda.ro. Cu ajutorul lui as putea sa invat sa creez primele mele unghii false.

kit manichiura

Kitul contine printre altele:

  • un gel trei in unu care simplifica mult munca si care, fiind un gel universal care se poate folosi in toate etapele de realizare a extensiilor de unghii. As scapa astfel de stresul de fi atenta la aplicarea in ordine corecta a gelurilor fazice (baza, constructie, finish)
  • o lampa UV cu patru tuburi si timer care ajuta la realizarea rapida a unghiilor cu gel. Lampa are un interior oglindit si un suport detasabil care permite folosirea lui si pentru pedichiura.
  • un set de trei pensule pentru pictura cu varf de diferite forme si marimi, facute din par natural

Voi ce folositi pentru infrumusetarea unghiilor? V-ar placea sa aveti un kit din acesta pe care sa il folositi acasa?

sursa foto: nail-art-101.com

2 thoughts on “Manichiuri moderne

Leave a Reply

