Jurnal de femeie simpla (4)

jurnal

 

Astazi… sambata, 22  februarie

Afara…s-a mai incalzit un pic dar e mohorat, insa parca sunt semne ca vine primavara 

Am invatat… ca uneori lucurile care par de calitate nu sunt chiar asa. Faptul ca iti cumperi un obiect “de firma” nu iti da si garantia ca este intr-adevar bun 😦

Ma gandesc…la cat de multe am de scris astazi

Astept… sa vina in sfarsit primavara cu miros de ghiocei

Sunt recunoscatoare… pentru ca sunt femeie in zilele noastre si traiesc in Romania. Suna ciudat? Ca sa intelegeti mai bine ce vreau sa zic ar trebui sa citit “Splendida cetate a celor 1000 de sori”

Ce muzica ascult acum… o sa radeti dar… ascult muzica din fundalul cunoscutului desen animat de pe Disney Channel (Zou) 🙂 Da, va trebui sa imi pun niste casti la laptop ca sa pot asculta si altceva

Ce filme am vazut… Strumpfii (1) 🙂

Ce carte citesc zilele astea… sunt tot la “Splendida cetate a celor 1000 de sori”. Inca mai am de citit un sfert din ea. Merge greu nu din cauza cartii si a timpului limitat pe care il am la dispozitie.

Un citat pe saptamana… “Am avut revelatia ca in afara de Dumnezeu nu exista adevar. Mai multe adevaruri, zic eu, raportate la Dumnezeu, este egal cu niciun adevar. Iar daca adevarul este unul singur, fiind transcendent in esenta, sediul lui nu e nici in stiinta, nici in filozofie, nici in arta.” – Petre Tutea

Fotografia zilei… desert cu mascarpone si mango

crema mascarpone

Planuri pentru saptamana viitoare… mi-as dori sa termin de citit cartea lui Hosseini Khaled.

Weekend placut sa aveti!

Leave a Reply

