Jurnal de femeie simpla (5)

jurnalAstazi… sambata, 1 martie

Afara… e inca fring si intunecat dar…vine primavara,nu? 🙂 

Am invatat… 🙂 ca timpul trece oricum

Ma gandesc… la 1 martie 2011, ora 10,30. Apropiatii stiu de ce 😉

Astept… sa se trezeasca baietii mei si sa ne bucuram de acest weekend minunat

Sunt recunoscatoare… pentru dragostea, mangaierile si saruturile apasate si zgomotoase ale fiului meu

Ce muzica ascult acum… nu ascult…. cred ca va trebui sa inlocuiesc intrebarea asta cu alta…

Ce filme am vazut… “Doamna si Vagabondul” 🙂

Ce carte citesc zilele astea… am terminat “Splendida cetate a celor 1000 de sori”. V-o recomand! Si ca sa nu ma gandesc prea mult la subiect, la Kabul si viata de acolo, am inceput “Dragostea Florii de Bujor” scrisa de Lisa See. Asa ca acum “sunt” in China dinastiei Ming.

Un citat pe saptamana… “Nu e nimic mai interesant decat sa te intorci intr-un loc care a ramas neschimbat ca sa iti dai seama cat de mult te-ai schimbat tu.” Nelson Mandela

Fotografia zilei… cartea de bucate a lunii februarie

carte de bucate februarie

Planuri pentru saptamana viitoare: sa mergem duminica la shoping, sa termin de citit cartea inceputa si sa fac totusi cateva recenzii cu care am ramas restanta.

Weekend placut si o primavara frumoasa sa aveti!

Leave a Reply

