Cizme pentru vreme rea

strada noroiPe la noi nu s-ar zice ca a venit primavara dar nici ca a trecut iarna. Mai degraba as zice ca e toamna. Adica e mohorat si ploua cu intermitente. Deprimant as zice. Nici bine nu s-a topit zapada ca pe strada noastra si pe strazile din jur au reinceput lucrarile la refacerea si modernizarea (ma rog, eu as zice stricarea) infrastructurii din zona, lucrari care dureaza de cativa ani deja. Si odata cu lucrarile a reinceput si cosmarul opririi apei despre care v-am mai vorbit.

Incerc sa iau partea pozitiva. Ma gandesc ca daca au fost atat de harnici si s-au apucat de treaba inca de la inceputul anului vor termina pana in toamna. Incerc si sa fiu optimista si sa sper ca nu vor mai sparge cu excavatoarele tevile de apa in fiecare zi. Sa nu vorbesc de rau excavatoristii dar, astazi a fost a treia zi cand au oprit apa pe motiv ca… s-a spart o conducta.

Partea proasta insa e ca daca vreau sa imi scot copilul la plimbare intre doua reprize de ploaie, avem de infruntat nu vremea rea ci noroaiele si baltoacele de pe strada. In felul asta a iesi la plimbare devine o adevarata aventura si de unde visam la niste plimbari relaxante, imbracati cu haine la moda si incaltaminte potrivita de primavara, acum ne regandim garderoba si nu renuntam la deja plictisitoarele cizme pentru copiiΒ si adulti.

Cele mai potrivite insa pentru “conditiile de trafic” ar fi insa nu cizmele din piele fina si blanita ci mai degraba cizmele de ploaie,Β care sunt foarte confortabile si rezistente la apa. Cel putin pentru cel mic par a fi alegerea ideala, acestea, fiind confectionate din cauciuc natural moale, putandu-se incalta si descalta foarte usor de catre un copil.

Am si vazut pe un site un model care mi-ar place sa il am. E cel din imaginea de mai jos

cizme ploaie

asa ca lista de cumparaturi s-a mai imbogatit cu un rand: cizme de ploaie pentru cel mic.

Desi mi-ar fi placut sa trec pe lista o pereche de pantofi draguti, cu siret, din piele intoarsa, moi si comozi, ca cei de mai jos

pantof baieti

dar nu imi pot imagina cum as putea sa imi incalt baiatul in primavara asta cu asa un pantof elegant din piele intoarsa. Decat doar daca iesim cu masina in oras sau astept sa treaca inceputul de primavara si sa sper sa nu vom avea o vara ploioasa.

Ca veni vorba, stie cineva cum va fi vremea in continuare?

sursa foto: arhiva personala, toyhut.ro

8 thoughts on “Cizme pentru vreme rea

  1. Neatza! Cred ca ploua in continuare. Dar vreau sa-ti spun ca mie imi plac cizmele de cauciuc, acum au inceput si la noi fetele sa le poarte (inainte se considera ceva ciudat), in Danemarca si in tarile unde nu stii cand ploua si cand se opreste, sunt un “must” πŸ™‚

    1. Neata πŸ™‚
      La noi a ploua toata noapte si ploua si acum.
      Da, sunt frumoase cizmele de cauciuc. Cu conditia sa le poti purta in alta parte decat pe la noi prin noroaie :))

  2. Vaaaaaaaaaaaaaai , parca-i pe ulita celui mai uitat sat de pe lume … si eu aproape am intrat in depresie ca s-a cam facut noroi in curte :(…

    1. Si inca arata bine poza aia ca e de anul trecut πŸ™‚
      Acum….nu am mai facut poze ca sa nu ma deprim mai tare. Dar poate ar trebui sa imi fac curaj si sa ies iar in strada sa fac o sedinta foto. Macar sa am ceva amintiri atunci cand va fi frumos si la noi πŸ™‚

Leave a Reply

