Jurnal de femeie simpla (7)

jurnalAstazi… sambata, 16 martie

Afara… in sfarsit afara e soare inca de dimineata si a inceput sa sememe a primavara

Ma gandesc… la moda. Mi se pare ca am ramas in urma cu noutatile din domeniu si ar cam trebui sa recuperez

Astept… sa vina in sfarsit primavara si sa fie in fiecare zi la fel de frumos ca si ieri

Sunt recunoscatoare… pentru tot ce am reusit sa cladesc in ultimii doi ani

Ce filme am vazut… de data asta ma pot lauda ca am vazut doua filme si nu unul singur. Din pacate nu stiu si titlul pentru ca erau deja incepute. Adica doar unul il stiu, “Cod rosu la Casa Alba”, un film destul de banal, cu teroristi. Si am mai vazut o comedie draguta care m-a destins.

Ce carte citesc zilele astea… “Soseaua Catelu 42” scrisa de Alina Nedelea. O carte… destul de ciudatica. Dar va povestesc despre ea saptamana viitoare pe Lecturi de Mamica

Un citat pe saptamana… “Cea mai mare glorie nu o dobandesti atunci cand nu esti doborat niciodata, ci atunci cand te ridici dupa ce ai cazut.” Confucius

Fotografia zilei… inghetata de afine cu topting de serbet

inghetata de afine

Planuri pentru saptamana viitoare… am multe planuri mici si banale asa ca nu le mai scriu aici

Weekend placut si o primavara frumoasa sa aveti!

Leave a Reply

