Trei idei despre cum sa refolosesti sticlele de vin

sticleTi s-a intamplat sa nu stii ce sa faci cu sticlele de vin ramase goale dupa vreo petrecere? Ai putea, bineinteles sa le arunci la gunoi (in pubela pentru sticla) pentru a fi reciclate dar la fel de bine ai putea tu insuti sa le refolosesti acasa.

Eu una, cel putin, am ceva sticle de vin pe care nu le-am aruncat in speranta ca voi gasi o solutie sa le refolosesc. Asa ca m-am pus pe cautat solutii si iata ce idei dragute am gasit. Abia astept sa vina caldura ca sa incerc sa le si pun in practica.

1. o idee ar fi refolosirea lor sub forma de gardut in gradina. Ar trebui cam multisoare pentru asa un gardut ca cel din poza dar nici asa o gradina de mare nu am deci as putea improviza ceva la scara mai mica 😉

 gard sticla

2. o alta varianta ar fi sa le tai in doua si sa le folosesc pe post de ghivece transparente ca sa vada si baietelul meu cum cresc si se dezvolta plantele. Aceste ghivece merg insa foarte bine si in bucatarie pentru a rasadi in ele plantele aromatice de care am nevoie la gatit;

ghiveci sticla

3. de asemenea mi se pare ingenioasa si ideea de a le folosi sub forma de ghiveci pentru plantele suspendate care sa le pun pe balcon

ghiveci suspendat

Cum vi se par aceste idei?

sursa foto: Tony Alter/Flickr.com si  hometalk.com/1748743/ideas-on-how-to-recycle-wine-bottles

One thought on “Trei idei despre cum sa refolosesti sticlele de vin

Leave a Reply

