Un vis muzical

covor pianCa orice parinti grijulii fata de copiilor lor, si ai mei si-au dorit ca eu sa invat si alte lucruri fata de materia obligatorie din scoala. Si uite asa am ajuns sa iau lectii de vioara la “Casa Pionierului”. Asa se numea pe vremuri locul in care copii faceau activitati extrascolare. Imi aduc aminte vag de acele lectii in care mai mult ma chinuiam sa cant ceva la vioara si nu pricepeam nimic 🙂

Nu stiu de ce au ales vioara ca instrument pe care sa-l studiez, dar presupun ca din cauza faptului ca nu era si o alta optiune. Mie mi-ar fi placut sa invat sa cant la pian si acel vis il am si acum. O data chiar am incercat, fara succes sa iau niste lectii de pian de pe net dar cum nu se compara cu realitatea pe care ti-o ofera atingera clapelor unui pian acustic am renuntat. Deocamdata. Pentru ca mi-as dori ca baietelul meu sa poata invata sa cante la pian si o data cu el si eu. Bine, asta imi doresc eu, ca orice parinte care face greseala sa isi transfere visele si dorintele nerealizate in viata copilului sau. E posibil insa ca el sa nu isi doreasca asta, sa nu ii placa sa cante la pian ci la un alt intrument. La chitara, de exemplu sau la tobe sau… deloc.

De aceea trebuie sa am in minte mereu faptul ca va trebui sa ii ofer alternative si sa nu fiu dezamagita daca nu ii va placea deloc sa cante la un anume instrument. Dar, in speranta ca ii va placea totusi pianul ma gandesc ca poate voi avea candva si posiblitatea materiala pentru a cumpara un  pian digital sau o orga electronica mai ieftine. Un pian acustic iese din calcul pentru ca nu am atat de mult spatiu pentru el.

Pana atunci insa ne obisnuim cu pianul de jucarie (primul l-a avut de pe la un an si ceva) sau cu tobele pe care le-a vrut dupa ce l-a vazut pe Zou cum canta la ele. Dupa cum il vad eu cred ca mai degraba se va face inginer constructor, pentru ca ii plac excavatoarele sau inginer mecanic pentru ca demonteaza tot ce prinde 🙂

Dar de ce ma gandesc eu acum la ce se va face cand va fi mare, ca abia l-am inscris la gradinita? Deh, ganduri de parinte 🙂

Pana una ala ma limitez la gandul de a avea in casa nu un pian ci macar un covor ca cel din imaginea de la inceputul articolului 😉 Cum vi se pare ideea?

One thought on “Un vis muzical

Leave a Reply

