Jurnal de femeie simpla (8)

jurnalAstazi… sambata, 29 martie

Afara… e o primavara trista, adica e racoroasa si inourata.Nu te imbie la plimbari ci mai degraba iti aduce aminte de toamna si te face sa stai in casa

Ma gandesc… ca in seara asta iar se va schimba ora.Vom trece la ora oficiala de vara. Iar voi fi data peste cap vreo saptamana pana ma obisnuiesc cu noul orar

Astept… nimic. Uneori e bine sa nu ai asteptari 🙂

Sunt recunoscatoare… ca am ajuns la varsta asta fara a sta prea mult prin spitale sau a avea probleme grave de sanatate. Am vazut aseara la stiri, intamplator povestea necazului unui barbat de doar 34 de ani.Nu va povestec mai mult…

Ce filme am vazut… Am vazut duminica trecuta filmul cu cei patru iluzionisti care jefuiau. I-am uitat titlul din pacate dar mi-a placut foarte mult.

Ce carte citesc zilele astea… incerc sa citesc “Calugarul care si-a vandut Ferrariul”. Desi e atat de celebra si laudata, o citesc destul de greu. Ceva…nu imi place si nu imi dau seama ce

Un citat pe saptamana… Cheia succesului este aceea de a va concentra mintea asupra lucrurilor care va doriti sa vi se intample, nu pe cele de care va este frica – Brian Tracy

Fotografia zilei… pesto cu leurda si ardei copti

Planuri pentru saptamana viitoare… as vrea sa imi fac putina ordine pe hardiskul laptopului, sa imi pun la adapost datele adica sa le transfer pe HD-ul extern si eventual sa vad cum sta treaba si cu dropboxul. E mai bine sa ai mai multe aternative la salvat datele.

 

Leave a Reply

