Ce trebuie sa stim despre dieta cu proteine

dieta cu proteineDietele care incurajeaza infometarea nu mai sunt deloc la moda. Acum trebuie sa incercam sa mancam echilibrat, cat mai sanatos si sa facem multa miscare. Daca nu reusim sa avem un stil de viata activ si daca nu suntem atenti la alimentatie, riscam sa ne ingrasam sau chiar sa dobandim probleme de sanatate. Sfatul unui medic de specialitate este de cele mai multe ori binevenit, insa in tara noastra nu oricine isi permite sa apeleze la un nutritionist. Din acest motiv dietele au un succes foarte mare si tot din acest motiv foarte multe persoane incearca mai multe tipuri de diete diferite, toate acestea doar pentru a slabi.

In topul celor mai cautate si apreciate diete se numara si dieta cu proteine, un regim alimentar care a reusit sa schimbe viata a numeroase persoane, un regim alimentar care promite o slabire rapida si eficienta. Proteinele joaca un rol important in corpul nostru: ajuta la formarea, cresterea si refacerea celulelor si a tesuturilor, favorizeaza anumite reactii importante si ajuta la producerea energiei necesare unei functionari corecte. Din acest motiv aproape un sfert din alimentatia zilnica a unui om normal trebuie sa fie formata din proteine. Este bine de stiut faptul ca persoanele care urmeaza dieta cu proteine trebuie sa tina cont de faptul ca vor consuma numeroase alimente bogate in proteine si destul de putine alimente care contin carbohidrati. Celor interesati de acest subiect le pot recomanda un articol cu mai multe informatii despre avantajele si dezavantajele dietei cu proteine.

Urmand dieta cu proteine puteti consuma orice fel de aliment bogat in proteine, incepand cu peste si fructe de mare si continuand cu carne (pui, curcan, vita, porc), oua, produse lactate (degresate), fructe si legume (bogate in proteine), dar si seminte si fructe oleaginoase (nuci, alune, fistic, etc.). Trebuie sa incercati sa mancati cat mai des, 5 mese pe zi sunt recomandate, sa respectati lista alimentelor permise, sa va hidratati corect, dar si sa nu urmati dieta mai mult de 2 saptamani deoarece riscati sa va puneti in pericol starea generala de sanatate.

Organismele noastre fiind diferite la nivel metabolic nu orice dieta ni se potriveste. De aceea este bine ca inainte de a porni pe acest drum, daca nu ne permitem sa apelam la un nutritionist, sa ne informam mai mult si sa fim constienti de avantajele si dezavantajele acesteia. Si sa nu uitam sa ne evaluam si starea de sanantate inainte.

Voi ati tinut diete de slabit? Ce fel de dieta a fost potrivita pentru voi?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s