Ideea zilei – suport produse pentru machiaj

Zic despre mine ca sunt o persoana ordonata si cu toate astea cand vine vorba de produsele pe care le folosesc la machiaj nu prea gasesc o solutie care sa ma ajute sa le tin in ordine si la indemana. Da, am trusa de machiaj in care le tin dar totusi sunt puse cam la gramada acolo. Asa ca am cautat niste solutii mai practice pentru a pastra diferitele produse pentru machiaj.

Am gasit pe net o idee care mi-a placut foarte mult. Nu pare greu de realizat cu conditia sa gasesc toate materialele respective.

suport machiaj

In ce consta acest suport? Se vede foarte usor si in imagine. Arata ca o tabla pe care se prind cu ajutorul magnetilor produsele de machiaj, rujul, luciul de buze, rimelul, fardurile de ochi sau obraz, etc. Seamana foarte mult cu tabla magnetica pe care isi pune cel mic literele pe spatele carora se afla mici magneti. 😉

In imagine suportul este realizat mai elegant, din cate am inteles eu cu ajutorul unei folii metalice puse sub o bucata de material si incadrate intr-o rama. Dar cum nu am nici o idee de unde as putea face rost de o folie metalica asa subtire dar totusi ideea imi place, ma bate gandul sa folosesc tabla celui mic sau, ma rog, sa imi cumpar una pe care sa o folosesc special pentru asa ceva. Si bineinteles magneti pentru a-i lipi pe spatele produselor de machiaj

Ce ziceti de aceasta idee?Cum vi se pare?

3 thoughts on “Ideea zilei – suport produse pentru machiaj

  1. Interesanta ideea pentru cele care au mai multe produse de machiaj. Dar cum eu nu folosesc decat un ruj si un creion dermatograf … 🙂

    1. 🙂 Eu am vreo cateva.Nu asa multe ca in poza, ci minimul, si un rimel si cateva farduri si tare as vrea sa le am la…indemana cand am nevoie de ele in viteza.
      Oricum mie mi-a placut mult ideea 🙂

  2. Mi se pare super! Tabla are si copilul meu si nu o mai foloseste, asa ca…magneti imi mai trebuie, dar n-am idee de unde se pot cumpara.

Leave a Reply

