Jurnal de femeie simpla (10)

jurnalAstazi… duminica, 11 mai

Afara…  a fost o zi superba azi. Inca mai este dar soarele deja apune 😦 si de maine am inteles ca vor veni ploile.

Ma gandesc… sa imi cumpar un ebook. Am multe carti in format electronic si cred ca ar merita investitia

Astept… sa vina acasa prietena mea cea mai buna care este si nasa baietelul meu. Nu ne-am vazut de un an si vom avea ce ne povesti.

Sunt recunoscatoare… pentru zilele frumoase de primavara, pentru soare, pentru zambetul si dulceata cu care stalceste cuvintele copilului meu 

Ce filme am vazut… aseara am reusit sa vad o comedie simpatica, “Paul, politist la mall”. Nu cine stie ce dar draguta totusi. Am mai vazut si “Divergent” care m-a dezamagit si despre care am scris deja pe blog.

Ce carte citesc zilele astea… citesc “Allegiant“… in format electronic si …in engleza 🙂 Mda, m-am smecherit 🙂

Un citat pe saptamana… “Gandeste-te la ce vrei sa fii, sa faci si sa ai, si cand iti e clar nu te mai gandi la nimic altceva”- Neal Donald Walsch

Fotografia zilei… asa, ca sa va fac pofta: somon in crusta de ierburi aromatice cu cartofi si sos camembertsomon la cuptor

Planuri pentru saptamana viitoare… ca de obicei, sa lucrez la bloguri. Vreau sa le restructurez un pic si asta cere timp. Si as mai vrea sa gatesc camembert en croute 🙂

O seara frumoasa sa aveti!

Leave a Reply

