Vreau un masaj

masajVreau sa scap de stres. Cine nu ar vrea? Insa stresul e greu de controlat, greu de tinut departe de noi. Asa ca, vrand, nevrand, trebuie sa dam la pace cu el. Sa il ignoram sau sa il tratam. Cu alte cuvinte sa invatam sa ne relaxam prin diferite mijloace. Unii citesc o carte, altii vad un film. Sunt si care considera ca scapa de stres band un paharel. La urma urmei, de ce nu, daca e doar unul singur. Stiti voi, excesul dauneaza πŸ˜‰

Dar nu conteaza ce vor unii ci ce vreau eu. Vreau o vacanta! Cam greu insa o vacanta relaxanta cu un copil de trei ani dupa tine care te alearga de ici colo. Asa ca m-am gandit Β la o alta alternativa: un masaj, daca se poate atunci cand scriu. Deh, mai sunt si pretentioasa pentru ca asa as face economie de timp. Pentru mine cel putin, zicala “timpul inseamna bani” e adevarata.

Asa ca, ce poate fi mai util decat sa ai parte de un masaj cat timp stai la calculator si scrii sau vezi un film ori citesti o carte in timpul ala? Dar cum se poate realiza visul asta? Cu ajutorul unui fotoliu de masaj asa cum am vazut ca sunt pe la mall. Cred ca stiti de care, nu? Sau ca cel din imaginea de mai jos πŸ˜‰

fotoliu cu masaj

 

A visa nu costa bani. Nici fotoliile astea nu sunt chiar asa de scumpe. Dar nici ieftine, ce e drept. Dati un search pe google dupa “fotolii masaj pret” si veti gasi o multime de firme care au oferte bune de pret la acest gen de fotolii.

Am si ochit unul. Marca iRest cu design italian si tehnologie japoneza. Dimensiunile fotoliului permit deplasarea lui oriunde in casa deci pot sa il mut in orice camera vreau eu in functie de necesitati. Beneficiaza de o tehnologie de scanare a formei corpului si ajustare a pozitiei si are un mecanism inteligent compus din patru role de masaj care au vibratii silentioase si realizeaza miscari pe verticala.

Iar ca tipuri de masaj executa: framantare, vibratie, cuprindere, rasucire, frictionare, strangere, apasare si rulare. Am citit ca mainile mecanice inteligente (rolele de masaj) care se misca in sus si in jos pe gat, spate, umeri si talie reusesc sa faca masaj pentru vertebrele din zona cervicala, toracica si lombara. Ehei..ce mi-ar mai trece durerea de spate daca acum as scrie stand pe asa un scaun de masaj. Imi si imaginez cum ma relaxez fiind masata de propriul scaun pe care stau…

Dar sa ma trezesc din visare. Pana la urma tot sotul va trebui pus la treaba πŸ™‚ Ca veni vorba, voi cum scapati de stres? πŸ˜‰

surse foto: massato.ro

 

5 thoughts on “Vreau un masaj

  1. Esti o draguta … si cum mult simt al umorului ! πŸ™‚ … la cum ma simt acum cred ca as adormi la masaj … si ce bine mi-ar prinde !!!

  2. daa, e bestial un fotoliu de masaj. mi-am luat si eu de la merecom.ro, preturi bune si garantie mare, sunt de mult pe piata. am programare zilnic la masaj πŸ™‚

Leave a Reply

