Ganduri despre lenjeria sexy

lenjerie sexyVi s-a intamplat vreodata sa cautati pe net niste informatii despre ceva anume si sa nimeriti in cu totul alta parte decat sursa care sa va dea raspunsul dorit? Mie da. Adevarul e, ca in spatele lui Google nu se afla decat niste “robotei” care stiu sa faca niste calcule si care indexeaza site-urile in functie de anumite criterii. Le indexeaza mai bine sau mai rau, adica poate aduce site-ul tau pe prima pagina atunci cand se cauta o informatie dupa un cuvant anume. Insa, uneori, pentru tine, nu toate informatiile de pe prima pagina sunt si cele mai relevante asa ca cel mai bine e sa continui investigatiile rasfoind mai departe continutul spatiului virtual.

Insa, si unele erori de cautare, eu asa le numesc desi practic nu sunt erori, iti pot aduce uneori niste informatii noi, desi nedorite in acel moment. Mie mi s-a intamplat de exemplu sa caut pentru un articol niste informatii despre lenjeriile sexy si sa ajung la un… sex shop. Nimic neobisnuit aici, insa informatiile de acolo nu imi erau utile la articolul pe care doream sa il scriu. Adica, cel putin notiunea mea de lenjerie sexy era de cu totul alta natura.

Poate ca latura romantica din mine, sau, mai stii, educatia bunicii, ma face sa consider sexy ceva ce mai ascunde cat de cat unele parti ale corpului. Ei bine, se pare ca sunt putin cam ramasa in urma (da, recunosc) cu noile tendinte in ceea ce priveste lenjeria sexy. Mai nou se poarta goliciunea ascunsa de o plasa sau, la polul opus, in categoria aceasta este inclusa nici mai mult nici mai putin decat… o haina monahala.

Da, ati citit bine, printre lenjeriile sexy facute din material super transparent cu model ce imita plasa se aflau am vazut si alte doua tipuri de lenjerii: un costum de asistenta medicala si unul de maicuta. Recunosc ca despre fantezii erotice cu asistente medicale am mai auzit. In ce priveste a doua categorie, imaginatia mea este depasita. O fi din cauza varstei? Ma intreb, retoric! 🙂

Dar la urma urmei ce mai conteaza motivul uimirii mele. Subiectul nu sunt eu si imaginatia mea, ci lenjeria sexy. Si cand spunem lenjerie sexy sa nu facem legatura imediat cu un articol de vestimentatie excusiv feminin. Si barbatii isi pot cumpara o lenjerie sexy. Chilotei tanga din catifea de culoare rosie cu o panglica alba, ce sugereaza un mai mult sau mai putin subtil “desfa-ma”, pot face parte din garderoba unui barbat care vrea sa impresioneze o femeie in momentele intime 😉string

Si acum va las pe voi sa va ganditi si va intreb, ce fel de lenjerie sexy va place? Eu una merg sa imi intreb barbatul ce parere are despre lenjeria sexy din imagine. Nu prima, sa ne intelegem. 😉

surse foto: sexshop-deluxe.ro

Leave a Reply

