Jurnal de femeie simpla (11)

jurnalAstazi… sambata, 17 mai

Afara…  dupa cateva zile de ploi a dat in sfarsit soarele. Se pare (sper) ca va fi o zi frumoasa azi asa incat sa ne putem bucura de natura inverzita

Ma gandesc… ca au trecut doi ani de cand am inceput sa scriu pe blog, doi ani de cand sunt blogerita

Imi place … am descoperit de curand o crema de fata care e pe gustul meu.  Acum, poate o sa va intrebati de ce nu incerc eu sa imi fac una acasa. Ei, nu e chiar asa de simplu. Si daca am reusit sa imi fac o crema de maini si corp mai e greu e cu crema de fata. Asa ca am prefer sa cumpar. Si tocmai am descoperit o crema hidratanta de zi cu aloe vera de la So Bio Etic. Imi place pentru ca este lejera, fluida si intra repede in piele. Exact ce imi doresc eu 😉 Este potrivita pentru pielea normala si mixta si hidrateaza foarte bine straturile superioare ale pielii

Sunt recunoscatoare… puterea de a-mi descoperi niste calitati la o varsta nu tocmai “frageda” 🙂 Sa nu intrebati ce varsta am ca nu va spun 🙂

Ce filme am vazut… saptamana asta nu prea am avut timp de vazut filme. Si daca nu pot spune ce film am vazut macar sa scriu ce film mi-ar placea sa vad: “Julie si Julia”. E pe lista!

Ce carte citesc zilele astea… inca citesc “Allegiant”. Merge greu, fiind in engleza dar nu mai am mult si termin cartea. Asa ca urmeaza recenzia in curand…

Un citat pe saptamana… “O zi in care nu ai ras este o zi pierduta” – Charlie Chaplin

Fotografia zilei… ei, ce ziceti? Si nu sunt cu carne. Ghiciti cu ce?!sarmale

Planuri pentru saptamana viitoare… vreau sa fac un tort deosebit pentru ca e ziua mamei mele. Sa vedem daca imi si reuseste

Weekend frumos sa aveti!

4 thoughts on “Jurnal de femeie simpla (11)

  1. Am vazut Julie&Julia, e foarte frumos. Cred ca de la filmul asta a inceput sa-mi incolteasca ideea de a face ceva cu pasiunea mea pt gatit 🙂
    Sarmalele sunt cu…urda? Am ghicit?

Leave a Reply

