Din seria “ispravile lui Dorel”

instalatorDespre baia mea de vis v-am povestit, stiti deja cam cum visez sa arate cat de cat, desi, o baie cu o cada de baie, e un lux daca ma gandesc din perspectiva spatiului mic pe care il am la dispozitie. Mai degraba i s-ar potrivi o cabina de dus eleganta si cu multe dotari. Stiti, cred ca exista cabine de dus cu hidromasaj si sauna. Si dotarile nu se termina aici. Acesti tip de cabine de dus, de lux, pot avea fi dotate cu: oglinda, radio, telefon, dozator de sapun, ventilator, panou de control electronic si, normal, vreo opt duze pentru masaj, ca sa nu mai vorbesc de cele pentru masajul picioarelor. Un vis! As fi tentata sa zic ca e mai ceva decat fotoliul de masaj la care visam eu saptamana trecuta. Iar la cat de mult imi doresc eu un masaj, le-a vrea pe amandoua, daca se poate.

Dar poate acum o sa va intrebati ce mi-a venit mie sa ma gandesc acum de dimineata la baia mea de vis. Pai, am rasfoit presa si Facebook-ul si am dat peste o stire nostima care m-a facut sa zambesc dar in acelasi timp mi-am zis ca nu e de gluma. Nici mie nu mi-ar conveni sa dau peste un instalator sanitar de genul “Dorel”. Stiti cine e “Dorel”, nu? Meseriasul strica tot si repara deloc. Degeaba visez eu la o baie de lux daca nimeresc peste asa un “profesionist”. Si as fi tentata sa zic ca, intr-un oras mic traind, sansele sa il intalnesc sunt mari. Insa, stirea pe care am citit-o azi m-a mai linistit: “Dorel” traieste si in orase mari precum Aradul.

Vinerea trecuta, daca nu stiati, Aradul a ramas ore bune fara semnal la Vodafone. Respsonsabil pentru aceasta mica favoare facuta abonatilor Vodafone (da, ar trebui ca abonatii sa ii multumeasca pentru economia facuta la minutele consumate) a fost un “Dorel” care executa impreuna cu un alt coleg niste lucrari electrice la o statie de curent, undeva in Arad.

“Profesionistii” nostri aveau ca misiune taierea catorva cabluri de curent. Operatiune deloc dificila, cu conditia sa stii exact ce ai de facut si sa nu tai si ce nu trebuie taiat. Insa, “Dorel” al nostru, pardon, al Aradului, a facut exces de zel si s-a gandit sa taie tot ce i se pare… suspect. Asa ca a pus ochii si pe un cablu care statea stingher si cuminte departe de celelalte cabluri prevazute a fi dezafectate. Nu atat de cuminte, totusi. Pentru ca “Dorel” a fost neiertator si dintr-o suflare l-a trecut in nefiinta. Cablul insa era, nici mai mult nici mai putin, decat fibra optica de la Vodafone care trimitea semnalul catre cateva zeci de mii de abonati ai acestei retetele din Arad.

Dragut, nu? Insa partea cea mai comica, sau tragi-comica este ca “Dorel” si colegul nu s-au deranjat (a se citi nu si-au asumat raspunderea pentru faptele lor) sa si anunte pe cei de la Vodafone despre boacana facuta. Au preferat sa taca si sa plece de la locul faptei fara a incerca sa remedieze totusi situatia. Oare de ce nu ma ma mir?!?

Intamplarea mi-a adus zambetul pe buze in dimineata asta insa nu cred ca as mai zambi daca as da eu peste un astfel de “Dorel” cand imi voi face baia mult visata.

sursa: livearad.ro si renovat.ro

 

2 thoughts on “Din seria “ispravile lui Dorel”

  1. Haha si noua la birou ne-au taiat internetul unii care de fapt venisera sa schimbe interfonul. Si tot asa, nu s-au deranjat sa ne spuna nici noua, nici sa anunte la Romtelecom sau macar sa lege firele alea la loc, le-au lasat asa spanzurate cum le taiasera. Deci Dorel e multiplicat si omniprezent 🙂

Leave a Reply

