Jurnal de femeie simpla (13)

jurnalAstazi… duminica, 8 iunie

Afara… se pare ca a venit vara. E cald si bine as spune dar… deja mi se pare prea cald. Mofturoasa, nu? 🙂

Ma gandesc… ca trebuie sa fac poza la tortul pe care l-am facut pentru astazi inainte de a se termina. Deci scriu jurnalul si a apuc de pozat.

Imi place … o geanta galbena, de vara, cu “nasturei” aplicati pe ea, despre care o sa va povestesc imediat, intr-o alta postare cum m-am gandit sa o asortez.

Ce filme am vazut… aseara am vazut un film banal dar cu avioane invizibile. Frumoasa descriere,nu? Nici mcar titlul filmului nu il stiu dar nici nu m-a interesat. M-am uitat doar ca sa ma relaxez si pentru ca celui ic ii plac avioanele si am vrut sa vada si niste F16 cum zboara

Ce carte citesc zilele astea… citesc….”Legaturi primejdioase” de Nora Roberts. Zambiti? E o carte usoara, de o vara, de un weekend, de citit daca faci naveta sau vrei doar sa citesti ceva fara sa trebuiasca sa gandesti prea mult. 🙂 Aaa, si e o carte politista… in mare 😉

Un citat pe saptamana … “Dragostea e asemeni febrei ; nu le putem stapani pe nici una si nici nu putem limita durata sau intensitatea lor” – LaRochefocauld

Fotografia zilei … o declar poza zile pentru ca e vorba de curdul de capsuni pe care l-am folosit in crema de la tortul de azi 😉 Daca va tenteaza gastiti reteta pe Lecturi si Arome…curd capsuni

Planuri pentru saptamana viitoare … mmm, planuri? Pai maine planuim o iesire la o manastire din zona si o plimbare prin Piatra Neamt. Restul… munca…

Weekend placut sa aveti!

2 thoughts on “Jurnal de femeie simpla (13)

  1. Si mie mi se pare deja prea cald. Azi am avut momente in care imi venea sa dau drumul la aerul conditionat. Daca mai pun la socoteala si faptul ca in piata am vazut deja prima gramada de pepeni, nici nu mai stiu ce sa zic, in ce luna suntem, poate in august?

Leave a Reply

