O geanta de vara

geanta-adelina-albastraUnele femei “colectioneaza” pantofi, altele piese de imbracaminte (fuste, rochii sau bluze). Eu una sunt sunt topita dupa genti. 🙂 Norocul meu insa este ca stiu sa ma abtin cand merg la cumparaturi si doar le admir si imi imaginez cum ar fi sa le am in posesie si cu ce le-as putea asorta.

Si imi place sa poposesc si in magazinele virtuale pentru a afla oferta genti de sezon si ce genti noi au mai aparut pe stoc. In cazul asta e mai simplu sa ma abtin de la facut cumparaturi. Evit sa folosesc cardul la platile online desi stiu ca nu risc cine stie ce daca sunt atenta dar, paza buna trece primejdia rea si drept sa zic pana acum nu am facut cumparaturi folosind acest sistem de plata.

Zilele astea, de exemplu, am cautat net o geanta de vara la gandul ca totusi ar fi bine sa imi mai inviorez garderoba cu ceva nou. Daca tot nu am in buget achizitii de noi tinute macar celor vechi sa le dau un alt look schimband accesoriile. E si asta un truc bine venit, zic eu, daca esti dornic sa salvezi ceva din buget.

Mi-a atras atentia si stimulat imaginatia 🙂 un model de geanta de vara, galbena care se asorteaza perfect tinutelor de vara uni (intr-o singura culoare) pentru ca practic le-ar inviora aspectul. Geanta este incapatoare si e perfecta pentru o femeie mereu pe fuga, ca mine si care si nevoie de o multime de lucruri la ea, fiind insotita, de cele mai multe ori si de cel mic.

geanta galbena

Faptul ca are acei mici “nasturei” aplicati pe ea o face potrivita, zic eu si cu sandale intr-una din culorile acestora, maro, bleu, roz, galben, negru. Dar eu mi-o imaginez langa niste sandalute de culoare bej (modelul de mai jos mi se pare potrivit pentru mine fiind practic si elegant in aceeasi masura)

sandale bej

si o rochita usoara de vara, sau o fusta si o bluza tot in aceasta nuanta in ideea ca piesa centrala, cea care sa atraga atentia sa fie tocmai geanta mea galbena “cu nasturei”.

Voua va plac genul asta de genti, mari, incapatoare? La ce altceva va imaginati ca s-ar asorta geanta “mea” galbena despre care v-am vorbit?

3 thoughts on “O geanta de vara

  1. Geanta albastra e putin cam prea micuta si eleganta pentru gusturile mele din ce in ce mai casual, dar cea galbena cu nasturei chiar imi place mult de tot. Mie imi plac gentile mari spre foarte mari in care la nevoie pot sa car orice imi trece prin cap 🙂

Leave a Reply

