Saptamana asiatica la LIDL

logo lidlAm sarit cateva saptamani sa va povestesc despre ce mai e interesant in oferta la LIDL tocmai pentru ca nu a fost nimic care sa imi atraga atentia in mod deosebit. Insa, saptamana asta mi-au facut cu ochiul cateva oferte, mai ales cele incadrate in categoria “Saptamana Asiatica”. Chiar daca nu gatiti prea mult retete din bucataria asiatica merita totusi sa incercati/testati/aveti in casa cateva din produse cum ar fi:

– otet de orez, lapte de cocos, noodles, lichior de lotus, diferite sosuri asiatice, orez pentru sushi

– kit pentru sushi, betisoare, linguri, suporturi pentru betisoare, etc

Si de asemenea ca sa aveti si la ce le folosi, in oferta este si carne proaspata de rata 😉

rata proaspataCumparaturi eficiente sa aveti!

 

2 thoughts on “Saptamana asiatica la LIDL

  1. :)) Si eu am fost incantata de saptamana asiatica -mi-am cumparat un tocator imens din bambus la 40 lei, ah e minunat si bere asiatica care e chiar buna:). Am fost sa iau lapte de cocos ca am vazut la tine dar nu l-am gasit…

    1. ooo, cum sa nu fie? Chiar azi am fost iar si era plin la noi de lapte de cocos. Si eu mi-am mai luat ceva…suporturi pentru betisoare 😉 Acum sa vad la ce reteta pun alaturi betisoarele :))

Leave a Reply

