Jurnal de femeie simpla (14)

jurnalAstazi… marti,  17 iunie

Afara… pare ca a venit toamna. 😦 E frig si ploua si ma intreb oare cand vine vara?! Desi acum zece zile ma plangeam ca e cam cald acum ma lang ca nu e vara. Totusi, sa recunoastem, e o vara rece 😦

Ma gandesc… ca timpul trece prea repede. Nici nu stiu cand au trecut trei saptamani si deja prietena mea se intoarce acasa. Ne vom vedea sper peste un an dar… e atata timp pana atunci…Oare de ce atunci cand incepi sa imbatranesti timpul trece mai repede ? 😦

Imi place … sa cred ca vremea se va mai incalzi si ca vom ajunge totusi la mare, ca apa o sa fie calda si ca cel mic se va bucura putin de valurile calde ale marii.

Ce filme am vazut… Aseara am vazut “Lista” parca asa se chema. Un film despre o femeie (mama si sotie) care din cauza problemelor financiare a ajuns sa faca prostitutie mascata. Oficial lucra la un salon de masaj dar neoficial acesta era un fel de bordel. Daca initial eroina principala a facut prostitutie ca sa scape de saracie apoi a facut totul pentru banii si a ajuns chiar sa devina consumatoare de droguri…

Ce carte citesc zilele astea… am terminat de citit ”Legaturi primejdioase” de Nora Roberts. Mi-a placut. Sa nu zambiti. Chiar o recomand ca o lectura usoara de vacanta. Nu am mai inceput nimic altceva. As fi vrut tot asa ceva usor dar nu am gasit inca. Asa ca citesc cand apuc dar fara prea mare interes, “Julie si Julia”. E simpatica cartea dar nu e totusi ce credeam eu a fi. Se citeste greu si pare un pic plictisitoare. Cred ca de data asta filmul este mai bun decat cartea. Nu l-am vazut dar e pe lista 🙂

Un citat pe saptamana … “Timpul este prea lent pentru cei care asteapta, prea iute pentru cei care se tem, prea lung pentru cei care se plang, prea scurt pentru cei care sarbatoresc, dar, pentru cei ce iubesc, timpul este o eternitate.” William Shakespeare

Fotografia zilei … vesela vise cu flori

Planuri pentru saptamana viitoare … cred ca ar fi bine sa zic pentru saptamana asta deja. Nu am planuri mari. Doar sa scriu pe blog, sa mai gatesc ceva bun si… sa o duc pe prietena mea la aeroport…

O saptamana frumoasa sa aveti!

Leave a Reply

