Oferta de sambata de la LIDL

logo lidlDe ceva vreme am observat ca LIDL are oferte interesante la unele produse doar in weekend mai exact sambata. Asa ca m-am gandit sa va spun si voua ce mi-a atras atentia la oferta de sambata asta, adica de maine 5 iulie.

Am vazut un aparat foarte util in perioada asta, mai exact un aparat pentru scos samburii la cirese si visine 😉 la pretul de doar 24,99 ron. Eu zic ca e foarte util daca vrem sa facem dulceata in casa pentru ca ne scuteste de migaloasa munca care consta in scoaterea micilor samburi. Nu l-am testat insa deci nu va pot spune prea multe despre eficienta lui insa, personal pot zice ca ma tenteaza sa il cumpar.

aparat samburi

Insa pot sa va spun ca un storcator citrice am in casa si sunt multumita de el. Asa ca va pot recomanda storcatorul de citrice din oferta de sambata asta de la LIDL care costa doar 29,99 ron.

storcator citriceIn alta ordine de idei, saptamana asta este Saptamana Americana si deci sunt iar pe stoc produse specifice culturii gastronomice americane.

Am vazut, de exemplu, unt de arahide la 9,99 ron borcanul de 454 grame. Mi-a atras atentia pentru ca sotul meu este mare consumator de unt de arahide. Mie nu prea imi place, drept sa zic si prefer untul facut din lapte de vacuta 😉

arahide

Ce cred ca imi voi lua eu va fi insa siropul de artar despre care am tot auzit dar nu am avut inca ocazia sa il folosesc. Este la pretul de 19,99 ron 250 ml.

artar

Voi ati folosit sirop de artar la prajituri? Ce parere aveti despre el?

Cumparaturi eficiente sa aveti!

Leave a Reply

