Bagajul de calatorie

valizaCum va pregatiti bagajul pentru a pleca in vacanta? Ce puneti in valize si cum procedati ca sa alegeti acel strict necesar pentru calatorie? Cand pleci cu masina personala iti permiti sa iei mai multe bagaje insa daca faci calatoria cu trenul sau cu un autocar, bagajele pe care le iei dupa tine trebuie sa fie cat mai putine. Un numar mare de bagaje clar este incomod. Si atunci la ce renunti, ce lasi acasa si ce iei cu tine?

Este o problema care pare banala la prima vedere insa nu e chiar asa. Cel putin mie imi da dureri de cap alegerea lucrurilor pe care trebuie sa le iau cu mine sau la care trebuie sa renunt. Fac, si refac liste, fac si refac valize si tot mi se pare, ba ca am pus prea mult, ba ca am pus prea putin si as mai avea nevoie de ceva.

De multe ori chiar mi s-a intamplat sa imi iau mai multe lucruri, haine, in general, de care pana la urma s-a dovedit ca nu am nevoie. Si pe masura ce anii au trecut valizele au devenit din ce in ce mai putine si mai “subtiri”. In ce priveste bagajul meu pentru ca atunci cand vine vorba de cel mic o iau de la capat cu dubiile si am tendinta sa iau cat mai multe cu mine. As lua toata casa daca s-ar putea 🙂

Doua lucruri stiu sigur ca as pune in bagaje oricat de mici ar fi acestea. Nu plec la drum fara … aparatul de fotografiat si fara ceva medicamente, pe lista aflandu-se medicamentele antitermice (cum este Nurofenul) si cele antidireice (de exemplu Tasectan). La astea eu nu renunt. Prefer sa scot o bluza sau o pereche de pantofi din bagaj dar aparatul de fotografiat si medicamentele de urgenta le pun in bagaj.

Voi cum procedati cand va faceti bagajul pentru a pleca in vacanta?

Leave a Reply

