Nunta si distractie

rochia de mireasaCred ca cele mai fericite zile din viata unei femei sunt cele in care ti se naste un copil si in care esti mireasa. Ordinea stricta nu as sti sa o spun, depinde de ceea ce simte fiecare, dar dupa mine venirea pe lume a bebelusului ar fi totusi pe primul loc.

Si cum este perioada nuntilor, mi-am amintit amuzata de o discutie “ca intre fete” la care am asistat acum cativa ani, cand nu eram inca “doamna X”. Colegele dezbateau problema rochiei de mireasa, mai ales ca una dintre ele era pe cale sa-si puna verigheta pe deget. Se discuta despre pretul unei rochii de mireasa care putea depasi binisor la vremea aceea salariul nostru pe cinci luni.

Desigur ca exista si rochii mult mai ieftine, dar si unele pentru care o romanca obisnuita ar trebuie sa faca un credit la banca pe vreo 200 de ani. Atunci unele fete tineau partea viitoarei mirese, care era dispusa sa dea acei bani, ca doar e o zi speciala din viata fiecarei reprezentante a sexului frumos. Altele mai pragmatice, printre care si eu, considerau ca pentru o rochie care se poarta doar o singura data, pretul este cam piperat si solutii mai “economice” se pot gasi cautand mai din vreme si mai mult prin magazine.

Dincolo de eterna problema a rochiei de mireasa mai sunt multe alte cheltuieli pentru organizarea unei nunti. Dar nu sunt de speriat sau imposibil de acoperit, pentru ca atunci nu s-ar mai face nunti. Cred ca acum se pot face nunti mult mai usor decat pe vremea parintilor mei, mai ales ca exista firme specializate care se ocupa cu toata organizarea.

Am fost recent la o nunta in capitala la o fosta colega de facultate care si-a maritat fata si am ramas placut surprinsa de cum a decurs totul.  Cum fata isi dorea o nunta de vis din toate punctele de vedere a angajat firme specializate care sa se ocupe de toate detaliile nuntii printre care si o firma de foto video Bucuresti pentru a-si imortaliza nunta de vis. Asa ca foarte simplu si usor s-a ales cu de toate in ceea ce priveste organizarea nuntii. Exact ce si-a dorit.

Si noi la fel, ne-am ales cu o distractie pe cinste. Am fost foarte inspirati cand am renuntat la ideea calatoriei obositoare cu masina, si ne-am urcat in tren (mai ales ca aveam legaturi bune) ca sa ajungem la “felicitarile masa si dansul…” dar si ca sa ne intoarcem acasa dupa petrecerea de nunta.

Pai ce iti trebuie ca sa te simti bine? Desigur fosti colegi de facultate, cu care iti face mereu placere sa povestesti. Apoi mancare buna, bauturi fine, sa fie ceva acolo, ca se se mai dezmorteasca atmosfera, si muzica antrenanta, care dupa mine poate sa reprezinte diferenta dintre succesul sau esecul unei nunti. Muzica pentru toate gusturile si varstele, si valsuri, si moderna si populara, ca doar romani suntem, si e bine sa nu stea lumea departe de ringul de dans. Dar fara manele… ca pentru oamenii care se respecta. Asta a fost reteta unei nunti frumoase, reusite. Parerea mea

N-am intrebat-o insa pe mireasa cat a costat rochia de vis pe care a purtat-o …

 sursa: kudika.ro

Leave a Reply

