Jurnal de femeie simpla (15)

jurnalAstazi… sambata,  19 iulie

Afara… e tot frig. Ma rog, nu e chiar frig ca iarna dar e racoare cel putin dimineata si seara, de parca ar fi octombrie deja. Anul asta se pare ca nu am mai avut vara. Nu am reusit sa ma bucur de soare pentru ca pe la noi cel putin doua zile a aparut soarele iar alte patru a plouat sau a fost inorat. Ma intreb oare cum va fi luna august, oficial ultima luna de vara. Inca mai sper ca ne vom bucura de caldura soarelui.

Ma gandesc … la multe. La vacanta pe care inca nu am facut-o, la ziua de 15 septembrie cand va incepe gradinita si la faptul ca baietelul meu creste vazand cu ochii si eu trebuie sa incep serios sa ma ocup de educatia lui. Chiar m-am apucat cu temeinicie sa caut activitati practice pentru copiii de varsta lui sau mai mari pentru ca domnisorul a descoperit tableta si a devenit pasiunea lui de cateva zile. Culmea e ca nu cere sa se uite la desene animate sau sa vrea jocuri (nu stie inca de ele 😉 ) ci vrea sa vada filmulete cu … excavatoare, trenuri, masini. Initial m-am gandit ca nu ii strica sa studieze cum functioneaza masinile dar ce e prea mult nu face bine niciodata asa ca va trebui sa ii dau teme de facut si sa il determin sa invete si altceva decat cum se misca un excavator.

Imi place … sa ma joc cu nepotica mea venita in vizita de la mii de kilometri distanta si pe care cine stie cand o voi mai vedea

Ce filme am vazut… am vazut aseara un film de actiune dar am uitat titlul 🙂 Oricum era cu Bruce Willis intr-un din roluri si nu cel principat. Nu a salvat el lumea ci chiar a “murit” in primul sfert de ora. Dar asta nu inseamna ca filmul nu a fost dragut pana la urma. Ma rog, dragut ca orice film de actiune 😉

Ce carte citesc zilele astea … m-am apucat de citit “Amor la Paris“. Dupa ce am citit cartea Norei Roberts am dat de gustul cartilor usurele si nu am chef sa citesc carti cu altfel de subiecte. Macar asa sa simt si eu ca e vara si ca e vacanta. Subiectul cartii pe care o citesc acum nu e cine stie ce dar… actiunea se desfasoara pa Paris asa ca sunt si eu in vacanta in celebrul oras francez plin de romantism.

Un citat pe saptamana … “Cand dai, la inceput dai din ceea ce ai, apoi, la un moment dat, dai din ceea ce esti” – Arsenie Boca

Fotografia zilei … cu gandul la mare...grecia

Planuri pentru saptamana viitoare … nu vreau sa imi fac planuri pentru ca oricum vremea mi le da peste cap. Raman la vise: sa nu mai vina zile ploioase, sa ajung la mare, sa vad un film romantic, sa …

One thought on “Jurnal de femeie simpla (15)

Leave a Reply

