Jurnal de femeie simpla (16)

jurnalAstazi… sambata,  9 august

Afara… in sfarsit e cald, asa, ca pentru luna august. Adica e vara in toata regula si e canicula. O sa zambiti dar ma bucur pentru ca in sfarsit am putut sa scot afara piscina gonflabila pentru cel mic si zilele trecute s-a bucurat si el de o balaceala buna.

Ma gandesc … ca a trecut deja de 6 august, adica a fost “Schimbarea la fata” si se zice din strabuni ca dupa aceasta mare sarbatoare religioasa se schimba si vremea si se simte ca se aproprie toamna. Daca e sa ma iau dupa caldura de afara as zice ca nu e adevarat insa … a inceput sa se intunece mai repede semn ca da, toamna bate la usa

Imi place … sa ma bucur de zilele astea calduroase si de cateva duminici linistite si relaxante in curte, la soare, la umbra, la iarba verde 🙂

Ce filme am vazut… am vazut saptamana asta vreo doua filme dar doar asa, pe sarite. Filme care se repeta, pe care le-am mai vazut dar fiind comedii mi-a facut placere sa mai arunc o privire la televizor. Deci, am vazut “Marele Stan” si aseara putin din “Masca lui Zorro”

Ce carte citesc zilele astea … uff, nu citesc nimic acum. Am facut o pauza de citit pentru cateva zile si deja simt lipsa unei carti in mana. Dupa “Amor la Paris” despre care va spuneam ultima data ca o citesc, m-am apucat, si am si terminat de citit “Si daca e adevarat…“, cartea scrisa de Marc Levy. O lectura tot la fel, usurica, de vara, o poveste de dragoste, un pic altfel dar simpatica in mare. Urmeaza sa ii fac recenzia pe celalalt blog, pe Lecturi de Mamica

Un citat pe saptamana … “Nu inceta niciodata sa zambesti, nici chiar atunci cand esti trist, pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau” – Gabriel Garcia Marquez

Planuri pentru saptamana viitoare … mmm, planuri… Nu prea sunt eu buna la planuri… dar…in afara de munca (da, inca nu plec nicaieri in vacanta) imi propun sa il duc pe cel mic in parc la Bacau. Ultima data i-a placut si din pacate la noi in oras nu e asa de frumos ca acolo. Deci pe 15, ca tot e sarbatoare mare imi propun sa tragem o fuga pana acolo. Aa, si imi mai propun sa ma apuc de o alta carte. Nu stiu care, inca dar sper sa gasesc ceva care sa ma captiveze. Tot o lectura usoara de vara 🙂

Leave a Reply

