De la mare privind in viitor

la mareV-am spus saptamana trecuta ca in sfarsit plec in concediu, nu? Si nu oriunde ci … la mare 🙂 Iar daca ati mai vazut ceva postari pe aici sa stiti ca asta se datoreaza abilului WordPress care ofera optiunea de a program articolele. Toate in afara de acesta pe care il scriu acum, pe punctul de a pleca de la mare. Ce imi veni tocmai acum sa scriu cand e la moda sa tii fanii la curent cu ce faci in concediu? O toana poate, un gand pe care am vrut sa il notez acum, ca un fel de promisiune fata de mine insami ca voi face tot posibilul sa revin aici, la mare, la Eforie Nord.

Incep cu sfarsitul, cu ultima zi la mare, deloc modern de altfel si chiar neobisnuit cred. Si scriu pe fuga acum dar am notite pentru alte postari mai detaliate despre cum e viata la mare la sfarsit de sezon. Postari pe care am de gand sa le fac cand ajung acasa pentru ca ma gandesc ca unele informatii vor putea fi utile si altora, care, ca si mine vor sa vina la mare cu copiii, sau fara, dar se tem ca viata la mare necesita un buget de vacanta urias. Departe de adevar insa.

De niste banuti ai nevoie, intr-adevar, dar se poate ajunge la mare si petrece cateva zile relaxante chiar si cu buget redus. Ideea este insa ca acesti bani sa ii ai totusi, sa ii pui deoparte intr-un buget special de vacanta si apoi te descurci. Nu e de speriat viata aici, asa cum eu insami credeam inainte de a veni si vedea cu ochii mei ce si cum. Asa ca imi propun sa gasesc resurse, sa imi fac un plan ca sa economisesc niste banuti special pentru a veni la mare si anul viitor. Baietelul meu e incantat de mare desi putin temator de valuri. Eu sunt incantata de mica statiune de interes national, cum scrie la intrarea in Eforie Nord iar sotul meu iubeste marea fie ea cu valuri mari sau mici. Asa ca am inceput chiar sa visez sa am o casa aici, la malul marii. Vis care necesita un buget mare dar de ce sa nu visez. La urma urmei visele pot deveni realitate.

Si cum cred ca nimic nu este intamplator astazi am dat si peste niste postari ale unei afaceri cu produse naturiste Calivita. Postari motivationale care ma fac sa plec de aici cu speranta ca cel putin unul din vise, cel de a reveni si anul viitor la mare, la Eforie Nord va fi posibil. Si de ce nu, si al doilea, de a avea o casa aici, pe malul marii. Ele mi-au reamintit ca totul incepe in mintea noastra. Debuteaza cu gandurile noastre, cu modul nostru de a vorbi, cu actiunile de fiecare zi, cu analizarea felului in care ne petrecem timpul, a anturajului din care facem parte si a constientizarii locului unde ne aflam. Nu incetati sa visati, deci. Si visele pot deveni realitate.

Despre mare si viata aici va voi spune mai multe saptamana viitoare. Stati cu ochii pe blog daca sunteti curiosi 😉

One thought on “De la mare privind in viitor

  1. Abia astept sa citesc articolele despre Eforie, dar mai ales sa vad pozele. N-am mai fost la mare de o mica vesnicie.

Leave a Reply

