Din nou acasa… si un plan editorial

dobrogeaDin nou acasa si cu chef de scris. Mai bine spus de povestit sau consemnat mica noastra aventura de o saptamana. Am promis ca scriu atat pentru noi, ca sa ne putem aminti peste timp, cat si pentru voi, in ideea ca unele informatii va vor putea folosi. Mai greu e insa sa ma hotarasc cu ce sa incep. Cu inceputul cred ca ar fi bine, nu? Si la fel de bine cred ca ar fi sa fac mai multe postari, sub forma de serial ca sa nu amestec informatiile si sa fie mai usor de urmarit in functie de interesele fiecaruia.

Acum incerc sa va/imi fac o mica schita, un plan referitor la ce voi incerca sa scriu dar si o trecere in revista a micului nostru itinerariu.

Asa ca ma gandesc sa scriu despre:

– drumul cel mai scurt catre mare, daca vii din Moldova, mai exact despre cele doua variante a ajunge la mare traversand Dobrogea de la nord-vest catre sud-est, intrand prin Braila si apoi iesind, pe drumul de intoarcere pe la Galati. O sa va povestesc putin si despre frumosul peisaj dobrogean pe care din pacate l-am vazut doar din masina, in viteza. O mica paranteza fac aici doar ca sa va spun ca tare mi-as dori ca anul viitor (cand sper ca vom face iar acest traseu) sa am la mine si o camera video de actiune cum am vazut ca sunt pe site-ul www.actioncamera.ro si care mi-ar fi de mare folos pentru a surprinde frumusetea aceste zone din mersul masinii.

– Eforie Nord, statiunea de interes national de care am fost placut impresionata unde ne-am cazat. Despre ce poti face in Eforie Nord, ce preturi sunt si de unde te poti aproviziona daca esti “pe cont propriu”. Contrar a ce am auzit eu inainte de a pleca de acasa, costurile cu mancarea pot fi chiar foarte mici daca stii de unde sa te aprovizionezi sau unde sa iei pranzul/cina. Si tot aici voi scrie despre plaja din Eforie Nord, cum e impartita (cel putin din cate am inteles eu), unde am stat noi la plaja, cum a fost apa marii, etc. O sa va spun si cateva cuvinte despre cazare si de ce am ales sa ne cazam la marginea orasului si nu in centru, chiar pe malul marii, asa cum poate multi prefera

– despre statiunile Eforie Sud si Techirghiol care pe mine personal nu prea m-au impresionat si despre manastirea Sfanta Maria de la Techirghiol care mi-a placut foarte mult

– despre mica vizita la Constanta unde ne-am plimbat pe faleza, am vazut Cazinoul, statuia lui Ovidiu, farul Genovez, marea Moschee din Constanta, Catedrala Arhiepiscopala “Sfintii Apostoli Petru si Pavel”, am vizitat acvariul din Constanta si portul Tomis

– Tulcea si ce am vizitat acolo precum si despre manastirile Celic Dere, Saon, Cocos, care sunt toate pe drumul dintre Tulcea si Galati, mai exact catre punctul de trecere cu bacul la Galati

– cateva impresii despre Galati, un superb oras situat pe malul Dunarii pe care din pacate l-am vazut doar putin, in fuga din motive de … mofturi copil mic. Din pacate se mai intampla si din astea mai ales la un drum lung si obositor. Asa ca Galatiul va ramane pe lista oraselor de vizitat mai pe indelete cu alta ocazie.

In mare, dragii mei, cam asta ar fi planul de “atac” ca sa va spun impresiile mele despre mica vacanta la mare si pe meleaguri dobrogene.

Voi ce ai facut in acest timp? Unde ati fost in vacanta? Ce ati vazut frumos?

One thought on “Din nou acasa… si un plan editorial

  1. Reblogged this on Lecturi de mamica and commented:

    Am incercat astazi sa ma organizez si mi-am facut un mic plan editorial in ce priveste viitoarele postari referitoare la mica noastra vacanta la mare. Ar fi multe lucruri de spus, unele s-ar potrivi aici, altele, cu tenta mai personala, pe celalalt blog. Desi stiu cam cum voi imparti informatia nu m-am decis si pe ce blog sa public articolele. Voi face acest lucru pe masura ce le voi scrie si voi mentiona, sau reposta incrucisat unele unele dintre ele astfel incat sa aiba o continuitate si sa fie usor de gasit in caz ca sunteti interesati de o anumita informatie dar nu sunteti si abonati la newsletterul blogului.
    Pana atunci va las sa cititi pe scurt cam despre ce am de gand sa scriu in curand 🙂
    Voi pe unde ati fost in vacanta? Ce ati vazut frumos vara asta? 🙂

Leave a Reply

