Cizmele de la Standard Shoes

poza cizmePana acum nu am scris astfel de articole pe blog, desi poate ar trebui mai ales ca mi-am dorit un blog pe care sa scriu orice imi trece prin minte (decent, bineinteles) 🙂 dar sunt foarte bucuroasa si de aceea vreau sa impartasesc cu voi aceasta mica bucurie.

Stiti ca sunt mare vizitatoare de magazine online si mereu le recomand chiar daca, pana zilele trecute, recunosc, am facut cumparaturi online doar de pe nisa de carti. Ofertele din librariie online sunt mult mai bune decat din librariile obisnuite si sincera sa fiu, e ceva vreme de cand nu am mai calcat intr-o astfel de librarie.

Ei bine, zilele trecute am mai facut un pas in ce priveste cumparaturile online si am comandat, ce-i drept cu putina strangere de inima si susceptibilitate, o pereche de cizme de la Standard Shoes. V-am vorbit despre magazin intr-un articol publicat saptamana trecuta, cand va intrebam si ce parere aveti voi despre cizme, ghete sau botine, care dintre ele preferati sa le purtati iarna.

Gasisem atunci si trei perechi de incaltaminte din fiecare categorie care sa imi placa dar cum nu aveau pe stoc numarul pe care il port eu m-am oprit fascinata la o alta pereche de cizme. Niste cizme inalte pana la genunchi, cu toc jos, elegante si frumusele foc. Asa aratau in poza. Mi-am zis, ca daca tot recomand eu cumparaturile online ca fiind eficiente, sigure si serioase, ar fi bine si sa testez acest lucru. Asa ca… acum va spun ca, cel putin in ce priveste magazinul online de incaltaminte Standard Shoes, nu am fost dezamagita. Am primit cizmele foarte rapid (prin curier rapid), inca de ieri, dar fiind intuneric afara nu am avut cum sa fac si poze ca sa vi le arat asa ca am amanat pentru astazi sa scriu despre asta.

Cizmele (Lifstyle Kaki) imi vin perfect, deci numerele se potrivesc. Sunt finute, ca in poza de pe site sau, ca sa fiu mai corecta, arata chiar mai bine in realitate decat pe site :). Sunt cu blanita in interior desi imi imaginam ca sunt subtirele iar pielea ecologica este foarte fina, de calitate si nici nu zici ca nu ar fi piele naturala. Intr-un cuvant sunt foarte, foarte elegante si dragute si posesorul multumit. 🙂 Prima poza este cea luata de pe site iar cea de mai jos e facuta de mine, acasa, dupa ce am primit pachetul. Nu e atat de buna calitativ din cauza luminii proaste dar sper sa va faceti o idee.

cizme

Asa ca, acum va recomand linistita sa faceti cumparaturi de la Standard Shoes pentru ca nu sunt difrente intre ce vedeti pe site si ce e in realitate. Cel putin nu in cazul meu 😉

Voi ce experiente aveti in ce priveste comenzile facute de la magazinele online?

2 thoughts on “Cizmele de la Standard Shoes

  1. Am intrat repede repede sa vad si cizmulitele tale. Sunt foarte frumoase, foarte, foarte. Ma bucur ca ti se potrivesc, eu am fost cama amarata, dar pana la urma m-am gandit ca o sa fac un cadou frumos. Si mi-a trecut. 🙂 Sa ai o zi usoara, draga mea!!

    1. Multumesc, Dana! Datorita tie le am acum 🙂
      Daa, sunt tare frumusele si sunt incantata de ele asa ca o sa suport cat pot faptul ca ma strag sus la pulpa.Bine ca imi vin in rest.
      Sa ai si tu o zi asa cum ti-o doresti! 🙂

Leave a Reply

