Jurnal de femeie simpla (18)

jurnalAstazi… duminica,  23 noiembrie…

Afara… e o vreme mohorata. Zapada se lasa asteptata pe la noi desi in tara saptamana trecuta a fost anuntat cod galben de ninsori. Cel mic astepta nerabdator sa vada primul fulg de nea insa acesta se lasa foarte tare asteptat. Sper ca macar de Craciun sa avem si noi zapada.

Ma gandesc … si caut solutii ca sa intaresc imunitatea celui mic. De cand a inceput gradinita cam la doua saptamani iar raceste. Am fost nevoita sa ii dau si antibiotic desi nu sunt adepta acestora insa era prea grav bolnav. Am crezut ca am “scapat” dar acum se pare ca o luam de la capat. Sunt atat de multe produse naturiste, am incercat si multe dintre ele dar fara succes asa ca…ma gandesc…ma gandesc…si sper sa gasesc o solutie pana la urma.

Ma bucur … ca la mine a venit Mos Craciun mai devreme sub forma unul neasteptat dar virtual facut de o buna prietena (virtuala si ea). Nu va spun inca despre ce este vorba ci doar ca sper sa va dezvalui cat de curand micul meu secret, mica mea bucurie. Acum vreau doar sa ii multumesc unei generoase “petale calatoare” cu o apetisanta “Carte de bucate aromate” pentru darul sau si sa ii doresc sa i se inmulteasca darul cat vrea ea de mult :p

Imi doresc … sa reusesc sa imi fac un meniu saptamanal pentru a elimina risipa si tentatiile de la cumparaturi. Oricat as incerca, nu reusesc sa fac acest lucru si nu inteleg nici eu de ce 😦

Ce filme am vazut… of… am incercat sa vad niste filme care rulau pe un/unele post/uri de televiziune insa… au fost filme cu prea multa violenta si cum eu am mereu copilul langa mine… sunt nevoita sa schimb canalul in cautarea mai degraba a unor emisiuni de divertisment. Cel mic a descoperit dansul si muzica si ii place aceste gen de emisiune. Sper doar sa revad pe 1 decembrie “Avatar”… nu stiu cum o sa fac dar imi doresc sa il revad de data asta in conditii mai bune.

Ce carte citesc zilele astea … o alta bila neagra pentru mine. Nu mai am timp si de citit, ma chinui, spre rusinea mea, de cateva luni bune sa citesc o carte scrisa de Nora Roberts si nu reusesc nici chip sa o termin 😦

Un citat pe saptamana … “Nu e nimic mai interesant decat sa te intorci intr-un loc care a ramas neschimbat ca sa iti dai seama cat de mult te-ai schimbat tu” – Nelson Mandela

O poza de astazi … am ales pentru azi o poza culinara, mai exact poza de la cea mai simpla prajitura cu mere. E duminica si merge ceva bun si dulce acum. Macar vizual daca altfel nu se poate 😉

prajitura cu mere rase

Planuri pentru saptamana viitoare… planuri… sunt usor de facut insa se pare ca nu prea le respect. Asa ca am incercat sa imi trec in agenda de la o zi la asta ce trebuie/ce imi propun sa fac/ce am de rezolvat in ziua urmatoare. Asa, cu pasi mici, se pare sa functioneze realizarea planurilor.

Sa aveti o saptamana plina de bucurii!

3 thoughts on “Jurnal de femeie simpla (18)

Leave a Reply

