CD cadou de la Libris

libris

Peste cateva zile, la copiii (si adultii) cuminti, ar trebui sa vina Mos Nicolae care daruri pe care sa le lase in ghetutele lustruite peste zi. De obicei vine cu dulciuri dar eu una prefer tot cartile asa ca, vazand oferta de la Libris de luna asta am si facut o comanda de carti pentru cel mic. In afara de carti m-am ales si cu un CD cu colinde romanesti, numai bun in perioada asta de sarbatori.

M-am gandit sa va spun si voua de acesta oferta in ideea ca poate sunteti interesati de ea. Sunt multe carti la reducere, nu doar pentru copii si in afara de faptul ca transportul este gratis mai aveti si avantajul ca vetiprimi cadou acel CD cu colinde romanesti. Eu zic ca este o oferta tentanta si meritsa sa comandati acum. Sa nu uit sa va mai spun si CD-urile se vor da cadou in limita stocului disponibil, deci grabiti-va! 😉

Intreaga oferta de carti o puteti gasi accesand link-ul de AICI!

Cumparaturi eficiente!

2 thoughts on “CD cadou de la Libris

Leave a Reply

