Noi spunem ”da” voluntariatului! Eu spun ”da” voluntariatului!

“Putem fi alături de cei mai puțin norcocoși prin voință. Nimic mai mult!”

Litere Stacojii

mav

“Copii, și astăzi, mancați pe rând, nu avem scaune!” –  este fraza cel mai des auzită în “Centrul de Plasament Sfântul Iosif”, de pe Bulevardul Kiseleff numarul 6.

Noi, studenții din anul doi, de la Masterul Comunicare Audio-Video din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative, am considerat că ar fi timpul să ne mobilizăm și să dăm o mână de ajutor.

Suntem tineri, cu inițiativă și dornici să ajutăm. Atuul nostru este comunicarea, prin intermediul căreia putem aduce un zâmbet pe chipul copiilor. Ne-am transformat în “Voluntarii MAV”, am început să facem cunoscută problema centrului de plasament și astfel am găsit o modalitate de a-i ajuta pe micuți.

10686644_889339294411007_4431363187259198984_n

Diana Lăscărescu Șucu, președintele fundației Mobexpert, ne-a dat acordul să lucrăm într-unul din  magazinele de mobilă pe care le deține, pentru a putea obține cele necesare centrului de plasament.  Astfel, in luna decembrie,  seară de seară, după terminarea cursurilor, mergem…

View original post 165 more words

2 thoughts on “Noi spunem ”da” voluntariatului! Eu spun ”da” voluntariatului!

Leave a Reply

