Jurnal de femeie simpla (20)

jurnalAstazi… sambata,  13 decembrie 2014 …

Afara … acum ,cand scriu, se lumineaza de ziua. Va fi iar o zi cu soare. Zapada, asa putina cum era s-a topit deja si zici ca vine primavara. Nu ma mir, cam asa a fost vremea de cativa ani incoace, relativ cald pana la sfarsitul anului si apoi , in celelalte luni de iarna ramase frig de nici nu mai poti respira. Cred ca asa va fi si acum. Vom vedea …

Ma gandesc … hm … la multe si e cam greu de spus in cateva cuvinte la ce ma tot gandesc eu de cateva zile… Pe scurt, pentru ca povestea este prea lunga si prea complicata de explicat in cateva cuvinte, ma gandesc la cat de multa rautate exista pe lumea asta, la cat de ingusti la minte pot fi unii care se cred totusi “cineva”, la lipsa lor de viziune desi sunt oameni “cititi”, la imaturitatea lor in gandire, la lipsa lor de intelegere si dispretul fata de cei ce au un necaz desi pe de alta parte pozeaza in oameni care sustin cauze nobile. Si pe de alta parte ma gandesc la cat de dura e viata si cum te pune uneori in situatia de a renunta la ceva la care tii doar ca sa poti supravietui tu si familia de care ai grija. Si m-am mai gandit zilele astea la Vienela, stie ea de ce si stie ca ii sunt alaturi 🙂

Ma bucur … ca miercuri voi merge la prima serbare din viata copilului meu. Sunt foarte emotionata 🙂 As vrea sa pot filma tot spectacolul pe care il vor face cu aceasta ocazie pentru a-l revedea si peste ani dar sunt constienta ca nu se poate. Sper macar sa pot filma cand danseaza caii, cand face dansul fulgilor de nea si cand ia cadou de la Mos 🙂

Imi doresc … doar sa fie mai multa toleranta in lume. Mai putina aroganta, invidie, dispret… 😦

Ce filme am vazut … “Avatar”! Si nu singura ci impreuna cu cel mic. Da, culmea e ca la varsta lui de nici patru anisor a avut rabdare sa se uite la un film, de alt gen decat desene animate, si i-a si placut. Ar mai vrea sa revada filmul cu “anteti” –  in traducere ar fi “extraterestri” 🙂

Ce carte citesc zilele astea … am pus inapoi in biblioteca cartea pe care ma chinui sa o citesc de cateva luni. Probabil ii va veni randul in zilele de Craciun. Acum rasfoiesc carti de bucate si citesc o carte interesanta careia ii voi face cat de curand recenzia “Cum sa gatesti cu alimente care combat cancerul”

Un citat pe saptamana … “Ce este toleranţa? Apanajul umanităţii. Cu toţii suntem caracterizaţi de slăbiciuni şi erori; să ne iertăm reciproc pentru acest lucru – aceasta este cea dintâi lege a naturii.” – Voltaire

O poza de astazi … am ales cea a tortului cu nuca si mac a carei reteta o gasiti pe “Lecturi si Arome”
tort cu nuca si mac

Planuri pentru saptamana viitoare … sa fac fursecuri, turta dulce si cantuccini 🙂 Plus macar inca doua retete fara gluten pentru campania despre care v-am vorbit saptamana trecuta.

Sa aveti o saptamana plina de bucurii!

2 thoughts on “Jurnal de femeie simpla (20)

  1. Prima serbare merita imortalizata,mult noroc!
    Mie imi place mult macul,dar si nuca,din pacate aici nu prea am sustinere .Imi notez si eu reteta,doar ca va trebui sa dublez cantitatile.
    Ma alatur dorintei tale vis a vis de toleranta,insa asta depinde de noi toti, nu se face primavera cu o floare ; in lumea noastra am putea vorbi, mai degraba,de toleranta la intoleranta(sa nu raspunzi raului cu rau,sa il lasi sa se stinga de la sine),caci cea din urma a devenit atat de prezenta incat ai impresia ca oamenii(?) nu mai au loc de oameni.

Leave a Reply

