Medici, pacienti si tratamente

gemoderivatSunt medici si medici, la fel cum sunt pacienti si pacienti. Din punctul meu de vedere as clasifica pacientii in doua mari categorii: pacientul docil si pacientul rebel. Pacientul docil asculta cu sfintenie ce spune medicul si are o incredere oarba in el. Nu ii iese din cuvant. Si poate ca bine face.

Insa mai exista si pacientul rebel care merge la medic, asculta ce are de spus dar e un pic neincrezator. Nu neaparat in ce diagnostic i-a pus acesta, pentru ca, totusi sase ani de medicina nu ii poate contesta nimeni. Ci in tratamentul pe care il prescrie. Eu una ma declar a face parte din aceasta ultima categorie. Da, stiu, o sa spuneti ca nu e prea bine ceea ce fac insa am avut ghinionul sa “testez” niste tratamente care nu mi se potriveau, ca sa zic asa, si care au avut niste efecte secundare nedorite si atunci mi-am indreptat privirea spre medicina alternativa in care cred mai mult.

Cred in puterea plantelor de a vindeca, cred in puterea de vindecare a atat de controversatelor remedii homepatice, cred in efectele benefice ale tratamentelor alternative si mai cred in puterea de autovindecare a propriului nostru organism. Cu alte cuvinte in magia pe care o poate infaptui sistemul nostru imunitar si spiritul nostru prin gandirea pozitiva.

In general evit pe cat posibil tratamentele alopate cu medicamente de sinteza desi nu le resping rolul si efectele benefice insa cred mai mult in faptul ca un sistem imunitar puternic si o gandire pozitiva te pot scuti de folosirea acestora. Daca pentru a-ti forma o gandire pozitiva puternica e suficient sa citesti carti de dezvoltare personala si sa aplici principiile scrise acolo, in ce priveste intarirea sistemului imunitar si acesta trebuie ajutat. Cum sau cu ce? Printr-un stil de viata sanatos, miscare in aer liber, alimentatie potrivita organismului tau si prin inlaturarea eventualelor carente din alimentatie prin folosirea suplimentelor nutritive naturiste, obtinute din plante.

Toate aceste considerente ma fac ca mai mereu sa fiu in cautare de noi informatii in ce priveste suplimentele naturiste, firmele care le produc si de unde se pot cumpara, la un pret, bineinteles cat mai avantajos. Sunt multe suplimente naturiste care au preturi aproape “interzise” unor persoane care traiesc dintr-un buget de criza. Nu neg eficienta lor mai mare dar ma gandesc totusi ca nu e un pret real dat fiind ca sunt aduse de la mii de kilometri departare, de exemplu. Asa ca zic ca sunt bune si ale noastre, facute la firme de renume cum ar fi de exemplu Hofigal.

Si am luat tocmai aceste exemplu pentru ca zilele trecute am fost placut impresionata cand, vizitand magazinul online Bioportal, care comercializeaza produsele firmei, am gasit un produs supliment alimentar pe care il cautam de ceva vreme pentru fiul meu la un pret decent. Si ma refer aici la uleiul de peste. Daca aveti copii stiti, probabil cate beneficii are folosirea acestuia mai ales la cei mici.

ulei de peste

Pretul unui supliment alimentar cu ulei de peste, considerat a fi de o calitate superioara este pur si simplu … enorm, putand chiar sa ajunga la cateva sute de lei. Nu neg eficienta acestora dar am incredere si in produsele de la Hofigal pentru ca stiu ca este un brand cunoscut pe piata noastra pentru produsele pe care le face si le comercializeaza.

Eu una, cel putin folosesc de la ei, cu rezultate foarte bune, gemoderivatele. De exemplu, celui mic ii dau gemoderivat din mladite de maces iar noi, adultii, cand suntem raciti si avem probleme respiratorii scapam de tusea persistenta folosind gemoderivatul din muguri de carpen alb. Asa ca, daca e sa ma intrebati pe mine ce parere am despre produsele de la Hofigal, si in general de firmele de la noi din tara, nu pot decat sa va spun ca am o parere foarte buna si le folosesc cand am o problema de sanatate.

Voi ce parere aveti de suplimentele naturiste produse de firmele romanesti si cele straine? De care folositi de obicei, pe care le-ati recomanda?

Leave a Reply

