Multumiri si un ultim jurnal de femeie simpla

jurnalNu puteam sa las sa treaca anul fara a scrie o ultima fila de jurnal si sa va multumesc pentru ca imi sunteti alaturi si imi urmariti postarile.

Astazi… miercuri,  31 decembrie 2014 … ultima zi din an …

Afara … a nins mult zilele astea. Adica… in sfarsit a nins si pe la noi 🙂 S-a depus zapada si e asa de frumos, ca in povesti sau cum ar fi trebuit sa fie de Craciun. Pot in sfarsit sa il plimb cu sania pe cel mic si sa se bucure si el de zapada desi ii place mai mult la gura sobei decat in frig. Si…, ca veni vorba… e frig, foarte frig dar e iarna deci sa ne bucuram de ea 🙂

Ma gandesc … cu regret ca a mai trecut un an, ca s-au mai dus 365 de zile din cele daruite de Dumnezeu atunci cand m-am nascut. Ca peste cateva ore va incepe o alta numaratoare inversa, ca o vom lua de la capat cu rutina care presupune trecerea celor 365 de zile dintr-un an. Ca peste cateva zile voi schimba o alta cifra din cele care arata varsta biologica pe care o am. Ca in ciuda acestui fapt nu simt ca anii au trecut mult peste cea psihologico-emotionala desi sunt constienta cumva :p ca am imbatranit. Ma gandesc la multe dar nu “incap” toate aici sa le scriu. Nici timp nu as avea 🙂

Ma bucur … de fiecare clipa petrecuta impreuna cu cel mic, de veselia lui, de ghidusiile pe care a inceput sa le faca, de povestile pe care a inceput sa le inventeze, de felul peltic in care vorbeste, de tot ce tine de el. 🙂 Frumoasa varsta asta de patru ani 🙂

Imi doresc … ce as putea sa imi doresc altceva decat sa fiu sanatoasa. Daca ai sanatate poti face multe, doar sa vrei. Daca nu… e cam greu si orice gand

Ce filme am vazut … 101 dalmatieni, ieri seara, din “obligatie” 🙂 In rest, doar Masterchef si Vocea Romaniei 🙂

Ce carte citesc zilele astea … cu cititul am ramas datoare pe anul care vine desi se spune ca nu e bine sa ramai dator cand incepe un an nou. Sper sa recuperez 🙂 Am timp alte 365 de zile, nu? 🙂

Un citat pe saptamana … “Depinde de tine dacă foloseşti anul nou ca frână sau motor”- Henry Ford

O poza de astazicartea de bucate a lunii decembrie 2014 pe care va invit sa o si rasfoiti. 🙂carte de bucate

Planuri pentru saptamana viitoare … sau mai bine spus “planuri pentru anul care vine”… ah, multe mi-as mai dori eu. Le-am scris insa pe hartie ca cica asa e bine 😉

Va doresc  multumesc pentru ca imi rasfoiti blogul, pentru ca imi cititi articolele si va doresc sa aveti un an asa cum il doriti si plin de bucurii!

Sa ne revedem/auzim sanatosi in nou an!

La multi ani 2015!

Leave a Reply

