Lenjerii si amintiri de vacanta

cuverturaEste toiul iernii. Nu este deocamdata o iarna prea grea, desi au fost in preajma Anului Nou si niste zile foarte geroase, cu temperaturi mai scazute decat normalul perioadei. Desi vara pare departe, eu ma mai gandesc la ceea ce va sa vie, dar si cu nostalgie la ce a fost. Am mai scris despre calatoria mea la mare din vara ce a trecut si imi mai amintesc clipele frumoase ale concediului. Ma gandesc la plaje, la soare si la locurile vizitate.

Mi-a venit in minte si cocheta camera de la pensinea la care ne-am cazat. Era destul de incapatoare, cu baie proprie, ca asa mi-am dorit si cu mobilier nou, aspectuos. Televizorul l-am folosit putin, dar am ramas in contact si cu lumea, cu stirile si evenimentele zilei aflate in minutele dinaintea culcarii, ca in rest nu il deschideam. Am avut si internet wireless in camera, asa ca am mai scris si pentru blog cateva articole, chiar de acolo.

Dar mi-am amintit si de superbele lenjerii de pat pe care le aveam acolo. Trebuie sa recunosc ca am fost cam circumspecta inainte de a ajunge, pentru ca nu stiam peste ce dau, si putin ciudata cum sunt si fara sa tin cont de protestele sotului, mi-am luat de acasa un set de lenjerii, ca femeia gaspodina, sa dorm “in asternuturile mele”. Cum le-am luat asa le-am adus, impachetate in bagaj. Pe langa faptul ca erau foarte frumoase, cele de la pensiune erau si foarte curate si de buna calitate. Asa ca mi-am facut probleme degeaba. Imi amintesc ca lenjeriile erau cu motive marine, albastre cu nuante de alb si cu alte culori, cu niste stele de mare (in apa) si niste veliere (pe valuri, desigur).

Baietelul meu a fost foarte incantat de ceea ce acoperea patul, ceva interesant care a intrat in limbajul obisnuit cu titulatura de cuverturi de pat 3D. Efectul unui astfel de imprimeu este intr-adevar spectaculos. A noastra cuvertura era tot cu motive marine, ca doar eram la mare, cu valuri si delfini, incat aveai impresia ca stropii stau gata-gata sa te ude. Iar cel mici se arunca pe cuvertura ca “sa inoate”, ca in apa nu prea avea curaj.

Le-am intrebat pe gazde de unde le-au procurat si ne-au lamurit ca se gasesc de cumparat foarte simplu pe internet. Mai ales ca apar mereu oferte tentante de tipul “unu plus unu gratis”, adica platesti un set de lenjerie si te alegi cu doua. Si imi mai amintesc si de bunica, ce greu gasea pe vremuri sa cumpere niste “asternuturi” bune si frumoase, ca asa li sa spunea pe aici…

Sunt curioasa, asa, stiti voi, curiozitate feminina… voi de unde va cumparati lenjeria de pat? 🙂

Leave a Reply

