Targ de primavara la Libris

oferat librisTocmai am aflat o veste buna pentru iubitorii de carti. La Libris, azi si maine sunt mari reduceri de pret la carti. Sase zile, cat tine targul de primavara puteti cumpara carti cu preturi reduse foarte mult, ajungand chiar si pana la peste 60%.

Pe 1 si 2 aprilie, in oferta sunt cartile pentru copii. Eu am gasit si comandat deja o carte pentru cel mic care, desi nu prea ar fi pentru varsta lui, zic ca merita investita. Chiar daca el nu citeste ii place sa asculte povesti… despre mediul inconjurator. Asa ca o enciclopedie a stiintelor sigur ii va fi pe plac asa ca am comandat cartea pe care o puteti vedea mai jos in imagine, care costa azi doar 26, 94 ron! Este redusa cu 40%. Un pret foarte bun dupa parerea mea.

enciclopedia copiilor

I-o va aduce iepurasul de Pasti, pe langa ouale de ciocolata care nu au cum sa lipseasca.

In plus, pentru primele 1000 de comenzi (sper sa fi fost si eu printre acestea) mai mari de 30 de ron se primeste cadou si un breloc dragut potrivit pentru cei mici.

Oferta intreaga o gasiti accesand link-ul de AICI.

Cumparaturi eficiente!

Leave a Reply

