Tenisul chiar nu e scump

premier tennis storeCand eram mic am prins perioada in care Ilie Nastase era inca in activitate si meciurile lui erau transmise de postul national de televiziune. Erau putine televizoare in satul in care am copilarit si atunci cand jucau ai nostri se aduna multa lume la cei care le aveau, ca sa vada cum evolueaza lupta. Noi aveam televizor, dar impregnat in memorie mi-a ramas nu vreun moment cand aveam camera plina de oaspeti, ci unul in care televizorul nostru se stricase si am plecat cu tata sa vedem un meci de tenis la unul dintre vecini. Am gasit camera plina de comentatori infocati, iar atmosfera era deosebita. Impreuna cu mai multi oameni se traiau parca mai frumos acele ore de inclestare.

Si acum tenisul este un sport foarte frumos de urmarit la televizor, dar si un sport care aduce beneficii celor care il practica. Am retinut din anii copilariei ca este un sport scump, adica sunt necesare investitii foarte mari pentru cei ce vor sa-l practice. Dupa ce am cautat in mediul virtual un magazin tenis de camp si am gasit Premier Tennis Store mi-am mai ajustat aceasta parere preconceputa. Intr-un fel sau altul poti spune despre toate sporturile ca sunt scumpe, pentru ca echipament oricum iti trebuie.

Apoi timp pentru lectii si antrenamente de asemenea. Bineinteles ca totul depinde si de nivelul de performanta la care doresti sa ajungi. Daca ajungi jucator profesionist atunci tenisul nu mai este un sport scump, ci unul care iti aduce bani. Daca doresti sa il practici doar pentru placerea ta si pentru beneficiile pe care miscarea le aduce sanatatii, atunci nu ai nevoie de cele mai scumpe echipamente. Iar cele pentru amatori sunt la preturi absolut decente, mai ales daca urmaresti promotiile si reducerile.racheta tenis

De exemplu poti gasi rachete tenis la preturi mai mult decat atractive, chiar si la sub 100 de lei. Dar nu numai rachetele sunt accesibile. Daca veti cauta imbracamintea si incaltamintea, veti gasi produse de marca la preturi absolut normale. Eu am vazut niste hanorace frumoase care se pot purta oricand la iesirile la iarba verde sau la alte activitati in aer liber. Magazinul virtual Premier Tennis Store se adreseaza in fond tuturor, nu doar celor care practica tenisul. Se gasesc de asemenea echipamente si pentru alte sporturi, precum si imbracaminte pentru barbati, femei si copii. Toate de foarte buna calitate.

Acum nu mai cred ca tenisul este un sport scump care poate fi practicat doar de cei care au foarte multi bani. Dar am ramas cu ideea ca este si va ramane un sport „nobil”.

Leave a Reply

