O geanta, doua genti sau poate trei

O geanta, doua genti … sau poate trei. Si numarul lor poate fi si mai mare atunci cand vine vorba despre pasiunea unei femei pentru genti.

Nu stiu daca voi faceti parte din aceasta categorie dar eu recunosc ca da. Imi plac gentile. Mai ales cand vine vorba de genti din piele.geanta lumier

Insa, la fel de bine recunosc si faptul ca pasiunea asta a mea pentru genti e cam costisitoare cand vine vorba de genti din piele. Daca ar fi dupa mine, la fiecare iesire prin mall mi-as cumpara o geanta. Unele ajung chiar la preturi astronomice, cu cate patru cifre.

Ce ar insemna sa imi cumpar cate una de acest gen de fiecare data cand fac shopping? Ar trebui sa fiu nevasta de miliardar. Si cum nu sunt (cel putin deocamdata :p), daca vreau sa schimb gentile de fiecare data cand schimb si tinuta, ma multumesc si cu genti care arata bine dar nu sunt neaparat din piele.geanta model zara

Noroc cu magazinele astea online ca pot privi linistita la splendoarea unor modele fara sa fiu tentata sa cumpar. Cand am prea multe variante din care sa aleg devin indecisa. Ma plimb prin rafturile virtuale ale magazinelor de profil, casc gura, admir si… apoi obosesc de atata privit in ecranul calculatorului.

Se duce in felul asta si orice chef de a face cumparaturi cu cardul. Ca veni vorba, si aici am ceva noroc. M-am educat, in timp sa fiu foarte atenta la cheltuielile pe care le fac cu cardul.

Nu lucrez propriu-zis cu un buget de venituri si cheltuieli desi ar trebui sa astern totul ordonat, pe hartie. Insa imi setez niste limite de cumparaturi. Si ce mai ramane se poate cheltui pentru mici capricii cum ar fi o geanta din piele draguta.

Din pacate, de ceva timp, mai exact de cand am devenit mama, aceste mici capricii au cam ramas la urma. Si le tot aman de la o luna la alta pentru ca mereu sunt alte cheltuielli cu prioritate in buget.

Dar macar imi pot ostoi dorul de cumparaturi doar privind la minunatiile de genti din magazinele virtuale de pe net. Asa si cum gentile de azi pe care vi le dau de exemplu.genti piele bej

Daca nu cumpar eu, macar voi poate va faceti o mica placere in weekend-ul asta. Daca sunteti la fel de fan genti ca si mine, evident. Da, stiu, zambiti acum. Ce fel de fan e ala care doar se uita. Un adevarat colectionar … colectioneaza. Inca nu am ajuns chiar in faza de colectionar. Bugetul bata-l vina. Educa dur si fara mila.

Raman insa colectionar. Colectionez pe retina imagini cu gentile din piele care imi plac. Le puteti vedea defiland printe randurile de cerneala virtuala, cat timp cititi ce scriu.

Voua va plac gentile din piele? Cam cate aveti? De curiozitate :p

2 thoughts on “O geanta, doua genti sau poate trei

  1. Am genti, dar nu stiu daca ma crezi ca nu am mai folosit de cateva luni niciuna 😛
    Mereu sunt pe fuga si am ajuns sa folosesc un portofel mare de piele in care am tot ce imi trebuie, restul….in masina
    Daca sunt cu cei mici, am un rucsac cu de toate care sta mai mult in masina pe post de rezerva=urgente 😛
    Dar in toamna aceasta am decis sa ma intorc la stilul elegant si sa imi cumpar genti noi, sa le scot din dulap pe cele vechi sa vad daca mai sunt bune 🙂 ))))

Leave a Reply

