Care ar fi cadoul potrivit pentru o femeie?

Care ar fi cadoul potrivit pentru o femeie? Sau pentru un barbat? V-ati pus intrebarile acestea vreodata?

Personal mi le-am pus de multe ori. Si mai ales in preajma sarbatorilor. Si cum azi e ultima zi din septembrie, si cum prima luna de toamna s-a dus deja, inevitabil gandul meu zboara deja catre perioada sarbatorilor de iarna.ceas fossil jacqueline

Poate ca unii dintre voi o sa zambiti si o sa spuneti ca e prea devreme. Ei bine, pentru mine sau, din punctul meu de vedere, nu consider ca e prea devreme.

Vorbesc din experienta anilor trecuti cand tot spunand ca mai e timp pana la Craciun m-am trezit ca aproape sa intru in panica nestiind ce cadouri sa iau pentru cei dragi.

Si nu neaparat ce sa cumpar. Ci mai ales de unde sa cumpar. Urasc aglomeratiile din supermarketuri si mai ales cele din preajma sarbatorilor.

O fi asta noul spirit comercial al Craciunului dar mie personal nu imi place. Ma oboseste foarte tare si practic imi taie din elanul si bucuria care vine odata cu perioada asta frumoasa in care, cei ce mai credem in Mos Craciun il asteptam sa vina la noi cu daruri.

Dar nu despre spiritul Craciunului vreau eu sa va vorbesc acum ci despre ce cadouri considerati potrivite pentru o femeie?

Ca sa incepem cu inceputul listei 🙂 Pentru ca, ma gandesc sa discutam separat, in alt articol despre ce cadouri considerati potrivite pentru un barbat. Si.. sa nu uitam apoi, pentru un copil.

Deci, cadoul perfect pentru o femeie ar fi… un parfum, o bijuterie, o lenjerie sexy, o carte, o haina de blana… si lista poate continua.

Intr-o discutie avuta mai demult cu sotul meu am ajuns la concluzia (sau mai mult el :)) ) ca pe lista ar trebui neaparat trecut si ceasuri de mana.ceasuri de dama fossil

De ce? Pentru ca, mi-a zis el ceasul de dama este nu doar un ceas ci si o bijuterie in acelasi timp. Are dreptate, nu-i asa?

Am stat eu, m-am gandit, am analizat si … i-am dat dreptate. Un ceas de dama poate fi oricand considerat o bijuterie. Si este stiut ca orice bijuterie reprezinta un cadou potrivit pentru o femeie.

Spuneti si voi, ce femeie ar refuza o bijuterie? Si daca ii mai arata si ora exacta (ca sa nu intarzaie la intalniri :p ) atunci chiar ca e cadoul perfect pentru o femeie.

Si ca sa iau si un exemplu practic, vizual, m-am uitat pe net dupa ceasuri Fossil. Stiam de la sotul meu ca e o marca cunoscuta printre iubitorii de ceasuri de mana.

Modelele pe care le vedeti in fotografiile de aici sunt toate marca Fossil. Nu-i asa ca sunt foarte dragute si elegante si pot inlocui cu succes o bratara eleganta? Eu zic ca da.

Voi ce parere aveti? Ce cadouri considerati ca ar fi potrivite pentru o femeie? Sau, mai bine as intreba, ce cadouri ai prefera tu sa primesti, daca esti femeie si citesti articolul?

Insa intrebarea e valabila si pentru un barbat: ce cadouri credeti ca i-ar placea femeii de langa tine sa primeasca? Ei, acum e acum… sa vedem cine cunoaste bine dorintele unei femei 😉

Leave a Reply

