3 modele de genti pe care trebuie sa le ai cand esti mama

3 modele de genti pe care trebuie sa le ai cand esti mama

Ti-ai pus vreodata intrebarea ce fel de genti dama nu ar trebui sa iti lipseasca din garderoba ta? Ei bine, eu mi-am pus de curand intrebarea asta si m-am gandit ca ti-ar fi de ajutor daca as si scrie despre asta.

M-am apucat intr-o zi sa fac curatenie in dulap si am dat peste o gramada de genti pe care drept sa zic ajung sa nu le mai port. Si asta pentru ca de cand Cris a intrat in viata mea, mi-am schimbat evident prioritatile. Si nu numai proritatile ci si stilul de viata.geanta dama

Jobul cu norma fixa a fost inlocuit initial cu jobul full time de mamica de bebelus/toddler si apoi, vazand cat de bine este sa fii independent, tu sa-ti decizi programul, am decis sa lucrez pe cont  propriu. Freelencer i se mai spune, asa, mai modern. 😉

Bun… si daca tot sunt freelencer biroul meu este la cativa centimetri de pat sau si mai bine, in unele dimineti, chiar in pat. Comod, nu?

Ei, si atunci, e normal ca aceasta schimbare in stilul de viata sa duca si la o schimbare in garderoba. Sau mai bine spus sa nu mai am nevoie de tinute bussines si accesoriile respective.

Oricum ar fi si oricat de putin ai mai avea nevoie de unele obiecte vestimentare pentru ca nu mai iesi asa des din casa ca inainte cand mergeai la job, macar 3 modele de posete dama ai nevoie, din multitudinea de modele existente.geanta plic

O poseta de dimensiuni mai mici cu bareta pe care sa o porti stil „postas” (cross body) mie personal mi se pare a fi deosebit de practica. Are de obicei multe despartituri si buzunare in care iti poti pune cheile, portofelul, o oglinda, un ruj etc. Acest gen de poseta este destinat in special femeilor foarte organizate si care nu vor sa care dupa ele decat strictul necesar.

Mi se pare mult mai pratic sa iti stii geanta in siguranta pe langa corp iar tu sa ai mainile libere pentru altele. Adica cu o mana il tii pe cel mic si in alta ai sacosa de la cumparaturi. Ca sa iau doar un simplu exemplu. Si cel mai potrivite mi se par aceste modele de genti pe timpul iernii. Eu asa prefer sa le port.

Cum da insa caldura schimb si geanta. Mi se pare ca merge mai bine o geanta mare (super sized) deoarece este practica si incapatoare pentru toate obiectele de care ai avea nevoie cand pleci de acasa. Vara iesi mai mult, faci drumuri mai lungi (fara masina) si ai nevoie de asa o geanta. Daca nu pentru tine macar gandeste-te ca cel mic va avea nevoie de o sticla de apa, poate de o gustare, servetele umede etc. Deci trebuie sa ai loc in geanta.

 

Chiar daca esti mama si ai grija de puiul tau, chiar daca nu mai lucrezi la un job obisnuit ci pe cont propriu, mai iesi din cand in cand la un restaurant, la o nunta, la o petrecere in oras. Si atunci ai avea nevoie de o geanta plic. Plicul este elegant si perfect atunci cand ai nevoie sa iei cu tine doar rujul, telefonul, cheile. Acesta se asorteaza foarte bine cu o tinuta de ocazie, cu tinutele de seara si pot fi gasite in diferite forme, culori, designuri.

Evident ca acestea nu sunt singurele modele de genti pe care le-ai putea avea, mamica fiind. Sunt sigura ca e posibil ca tu sa ai alte gusturi, alte idei. Asa ca te invit sa imi spui parerea ta. Daca am ales bine, daca si tu esti de acord ca acestea sunt cele 3 modele de genti pe care trebuie sa le ai cand esti mama.

Leave a Reply

